AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Veldig slitsomt. Spesielt som singel. Mas fra venninner om at jeg burde ta med meg noen hjem fra byen, ligge med noen snart. Jeg har jo ikke fortalt dem. Ikke minst gruer jeg meg til neste partner når den tid kommer - alltid ubehagelig å starte opp et nytt sexliv. Står på venteliste til fysio... Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: db0fb...177
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Jeg har slitt med vaginisme i flere år, men aldri som singel. Forstår godt at det blir ekstra stess når man dater osv. jeg har heldigvis blitt kvitt det. Løsningen for meg ble osteopat og bedre håndtering av stress. Har du vurdert behandling i det private? Anonymkode: d9ad7...83f
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har slitt med vaginisme i flere år, men aldri som singel. Forstår godt at det blir ekstra stess når man dater osv. jeg har heldigvis blitt kvitt det. Løsningen for meg ble osteopat og bedre håndtering av stress. Har du vurdert behandling i det private? Anonymkode: d9ad7...83f Tusen takk! Hva gjorde osteopaten? Er det vanlig at man kler av seg nedentil foran osteopat/fysioterapeut og får behandling der nede? Jeg venter litt til på det offentlige. TS Anonymkode: db0fb...177
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tusen takk! Hva gjorde osteopaten? Er det vanlig at man kler av seg nedentil foran osteopat/fysioterapeut og får behandling der nede? Jeg venter litt til på det offentlige. TS Anonymkode: db0fb...177 Det er en type massasje av bekkenbunnen. Man har på seg undertøy under behandlingen. Bor du i nærheten av Oslo? I såfall kan du sjekke ut Oslo kvinnehelsesenter. Det var der jeg fikk behandling. De har en del informasjon: https://oslokvinnehelsesenter.no/vestibulitt-vaginisme/ Anonymkode: d9ad7...83f
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er en type massasje av bekkenbunnen. Man har på seg undertøy under behandlingen. Bor du i nærheten av Oslo? I såfall kan du sjekke ut Oslo kvinnehelsesenter. Det var der jeg fikk behandling. De har en del informasjon: https://oslokvinnehelsesenter.no/vestibulitt-vaginisme/ Anonymkode: d9ad7...83f Bør ikke nær Oslo. Men tusen takk! Veldig godt å høre at man kan bli kvitt det hvertfall. TS Anonymkode: db0fb...177
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå