saccham Skrevet søndag kl. 20:43 #1 Skrevet søndag kl. 20:43 Hei! Kofferten min ble ødelagt på siste fly jeg tok, og jeg lurer på om noen vet hvor man kan reparere kofferten i Oslo. Jeg fant bare muligheter for Samsonite kofferter (og merker solgt av Bagorama) og min er et merke som ikke selges i Norge (Hummer). Tusen takk på forhånd for tips eller hjelp!
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:01 #2 Skrevet søndag kl. 21:01 Er det skjedd nå i løpet av siste uke? Meldte du fra på flyplassen? Har du rettet krav mot flyselskapet? Anonymkode: f912f...55f 1
saccham Skrevet mandag kl. 10:23 Forfatter #3 Skrevet mandag kl. 10:23 Det skjedde for over et år nå, dessverre kunne jeg ikke få noe kompensasjon fra flyselskapet da. Men takk for det!
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:45 #4 Skrevet mandag kl. 10:45 Skjønner. Da tror jeg dessverre du heller må bruke kreftene på å finne en ny og passende koffert. Er trolig ingen som foretar generelle reparasjoner på kofferter i Oslo (bortsett fra Samsonite). Anonymkode: f912f...55f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå