AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Hei! Jeg sliter veldig med å gå ned de to tre siste kiloene. Er 170 cm og 60 kg. Gikk greit å gå fra 67 til 60, men opplever virkelig at jeg er blitt litt stuck nå. Jo mindre jeg veier jo lavere forbrenning får jeg jo, så må jo spise mindre og mindre naturligvis. Forsøker å bygge litt ekstra muskelmasse for å øke hvileforbrenningen, men synes styrke er mye vanskeligere enn cardio. Har dere noen gode tips? Spiser som regel dette-ish hver dag. Frokost: 05, liter Litago uten sukker (250 kcal kanskje?) Lunsj: Linsepasta med bønner og grønnsaker (cirka 450 kalorier og 30 g protein) Middag: Laks, poteter og kikerter (500-700 kcal, 30 g protein) Kvelds: 4 Fiber Balance knekkebrød med kalkunpålegg (cirka 30 gram protein og 270 kcal) + eple, kiwi og bær Spiser snacks for cirka 200-400 kcal daglig. Jeg er veldig aktiv. Går 10-15k steg daglig uten unntak, og trener hard cardio 3-4 ganger per uke. Lett styrke 2x per uke. Tips? All hjelp mottas med takk❤️ Anonymkode: ad6e9...416 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Gjør en endring så platået gir seg. Anonymkode: aded4...668
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Moderat lavkarbo, mer styrke. Muskler forbrenner mer når du ikke gjør noe 😊 Kanskje også ta en liten pause, bare finn ut hva du trenger for å stå stille nå, og så starter du igjen. De siste kiloene er seige. Anonymkode: d6323...e4f
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Hvorfor skal du enda mer ned? 170 høy og 60 kg bør da holde? Kanskje det er kroppen din som sier fra at lavere vekt ikke er ideelt. Anonymkode: 4b0c3...240 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå