AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:26 #1 Skrevet søndag kl. 20:26 Du som trener rett etter jobb, dusjer du først? Hvis man har en fysisk jobb eller det har vært en varm dag så er man jo svett.. Anonymkode: 5eacd...1ea
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:28 #3 Skrevet mandag kl. 05:28 Ikke vanligvis, men hvis du kjenner at du er litt svett under armene e.l., så går det jo an bare å vaske seg litt med klut, såpe og vann. Synes det blir litt voldsomt å dusje både før og etter trening. Anonymkode: b183c...447 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:34 #4 Skrevet mandag kl. 05:34 Nei, bruker jo deodorant og steller meg før jobb. Blir aldri så svett at dusj er nødvendig før trening. I tillegg skifter man jo klær. Svetter man så mye på jobb at man stinker når dagen er over må man gjøre noen tiltak. Anonymkode: 4923a...3f4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:36 #5 Skrevet mandag kl. 05:36 Aldri helt skjønt poenget med å dusje rett før man skal gå på trening. Man skal jo svette seg ut rett etterpå uansett.. Min eks gjorde det. Kom hjem fra jobb, spiste middag, dusjet og tok på treningstøy.. Anonymkode: 7a8ec...5ac
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:39 #6 Skrevet mandag kl. 05:39 Nei det gjør jeg ikke. Da klør jeg meg i hjel hvis jeg skal dusje så ofte som to ganger pr dag. Anonymkode: 47e00...d41
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:39 #7 Skrevet mandag kl. 05:39 Jeg gjør ikke det siden jeg stikker på trenning på vei hjem fra jobb. Stinker sikert, men det gjør de fleste der 😆 Min mann kan nok finne på å dusje først hvis han har vært på jobb, men det er fordi han har en støvete jobb, og "det klør noe jævlig" 😅 Anonymkode: d821a...593
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:57 #8 Skrevet mandag kl. 05:57 Ja, og det står det i trivselsreglene på senteret mitt at man skal. Å trene i andres svettelukt er helt forferdelig. Anonymkode: b9050...614 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:07 #9 Skrevet mandag kl. 06:07 Skal strax på trening og jeg måtte dusje først,luktet sovesvette.Værste jeg vet er å lukte dritt blandt folk. Anonymkode: 27623...e33 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:21 #10 Skrevet mandag kl. 11:21 Når jeg dusjer før trening svetter jeg mindre under trening, som er bedre synes jeg. Liker ikke å bli svett Anonymkode: c8675...b87
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:42 #11 Skrevet mandag kl. 19:42 Jeg er i overgangsalderen og svetter mye i fysisk jobb men syns det er stress å hjem å dusje først. Men har dig gjort det til nå. Mulig litt kjapp vaskeklut og dei holder da. Anonymkode: 5eacd...1ea
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden Veldig sjeldent jeg lukter så vondt at jeg tenker det er nødvendig med dusj før trening, kjenner jeg noe antydning til lukt så vasker jeg meg under armene og nedentil, tar på deo også dusjer jeg når jeg har trent. Anonymkode: eb721...ae4
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.5.2026 den 22.26): Du som trener rett etter jobb, dusjer du først? Hvis man har en fysisk jobb eller det har vært en varm dag så er man jo svett.. Anonymkode: 5eacd...1ea Hva er poenget med det? Trodde hele vitsen med å trene er å bli svett, så hva er da greia med å ikke kunne være litt svett allerede når treningen starter? Eller er treningssenteret et sted å vise seg frem og et sted å bli sett og luktet på? Ikke vet jeg, for jeg har aldri satt mine bein i et treningsapparat, så ha meg unnskyldt om jeg fornærmer noen. 🙂 Anonymkode: 34cd8...732
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Skrevet 20 timer siden Dusjer raskt over kroppen før trening. Tar på ny deo og sånt. De dagene jeg trener brasiliansk jiu jitsu, så dusjer jeg meg godt før, da det innebærer ekstrem nærkontakt, både her og der. Gjett om det er mange som lukter avføring om de ikke har dusja først! Det er en annen verden om de dusjer først, men ikke alle får tid hver gang. Alle vet at de bør gjøre det da... Alle har kjent den lukta på andre på et tidspunkt. Anonymkode: 6ec4f...d57
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Skrevet 20 timer siden Dusje før trening er det dummeste jeg har hørt tror jeg. Svettelukt blir det på senteret uansett. Man vasker selvsagt av apparatene etter man har brukt dem, og jeg regner med at folk dusjer ofte nok utenom til at de ikke smører møkk utover fra sin egen kropp. Anonymkode: 8fec0...90a 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva er poenget med det? Trodde hele vitsen med å trene er å bli svett, så hva er da greia med å ikke kunne være litt svett allerede når treningen starter? Eller er treningssenteret et sted å vise seg frem og et sted å bli sett og luktet på? Ikke vet jeg, for jeg har aldri satt mine bein i et treningsapparat, så ha meg unnskyldt om jeg fornærmer noen. 🙂 Anonymkode: 34cd8...732 Høres ikke ut som du vet hvordan svettelukt fungerer. Selvsagt kan du bli svett på trening, og ny svette lukter ikke. Så har du på deg rene klær blir det heller ikke lukt. Det er gammel svette som lukter. Anonymkode: b9050...614
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå