Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort case: 

Ble 40 her for 2 mnd siden. Fikk ingenting fra søsken. Fikk gratulasjoner på sms og Facebook. De visste at jeg ble 40.

Så lager min eldste søster en gruppechat. "Skal vi spleise på gave til bror som blir 50". Jeg ble med på den jeg, men med en bismak.

Jeg har gitt til søsken når de var 40 og 50. 

Så jeg tok dette opp, og fikk i grunn bare til svar at de har glemt det og at jeg fikk vente til jeg ble 50. 

Jeg vet det er krig i verden og slik. Dette er bare flåsete av meg, men det gjør litt vondt. 

Måtte bare få det ut 

Anonymkode: 51ccf...20e

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sluttet ❤️ 

Anonymkode: 73d90...637

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner godt at du ble lei deg. Og jeg syns det er utrolig dårlig gjort av dem. Stygt gjort, faktisk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
HMK skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner godt at du ble lei deg. Og jeg syns det er utrolig dårlig gjort av dem. Stygt gjort, faktisk. 

Jeg reagerer nok fordi jeg er fosterbarn, og har opplevd ustabilitet før jeg kom dit. Føler veldig takknemlighet for at de ville å ta meg inn. Jeg var 5 da jeg kom dit, men alltid vært redd for at de plutselig en dag ikke vil ha noe med meg å gjøre.

Ts

Anonymkode: 51ccf...20e

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Femti er ikke det samme som førti. 

Først når du fyller femti og ikke får noe, kan du kjenne på det. 

Det at du føler for å gi hvert tiende år, betyr ikke at resten vil det. 

Anonymkode: 3f694...94e

AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet hadde jeg nok stukket inn en bisetning om at jeg ikke hadde fått noe….

Skjønner at du ønsker å gå stilt i dørene, men ja, jeg mener de bør minnes på at de har gått forbi deg❤️

Anonymkode: 7da7c...cfa

AnonymBruker
Skrevet

40 er ikke det samme som 50.

Inviterte du til selskap? Man gir vel ikke til voksne mennesker med mindre de inviterer til feiring eller man har en gjensidig avtale på å gi hverandre.

Anonymkode: a59bf...e9c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjipt! Skjønner godt at det er ekstra sårt når du kanskje ikke har kjent på samme selvfølgelige plass som dem (er tidligere fosterbarn jeg også). Ikke mye mer å få gjort med det akkurat, men du har min fulle forståelse. Gratulerer på etterskudd, forresten! Håper du kan unne deg selv noe litt ekstra kjekt i år🌟

Anonymkode: 46d69...acb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt uenig med de som sier at man ikke kan sammenligne 40 års gave med gave på 50 års dagen. Begge er runde dager, samler man inn penger til broren din så burde de også gjøre det til deg også.

Anonymkode: df1bc...532

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du god økonomi? I så fall ville jeg blitt med på gave og oversett det at du ikke fikk. 

Du kan også melde deg ut av fellesgaven dersom det er noe dyrt og heller kjøpe en symbolsk gave. 

Anonymkode: 8f8bb...9de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...