AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:42 #1 Skrevet søndag kl. 18:42 Hos meg begynner det som regel med en trang til å ta meg på brystene og tankene vandrer til at noen suger på de. Jeg får en sterk trang til å bli kost med og hodet tenker kun på det. Kjenner også at det blir varmt i og rundt klitten og lengter etter å bli penetrert. K41 Anonymkode: 7ace4...a38
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:22 #2 Skrevet søndag kl. 20:22 Hvordan er litt vanskelig å svare spesifikt på. Kan få ereksjon. Utover det så kjenner jeg ikke det noe særlig på noen annen måte utover at jeg kan tenke på å ha sex. De få gangene jeg blir kåt «ut av det blå» altså uten noen foranledning. Så går det over i løpet av sekunder om jeg er i en situasjon der jeg ikke får utløp for det. Det er ikke sånn at det vedvarer liksom. Anonymkode: 4e7b0...cab 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:00 #3 Skrevet søndag kl. 21:00 Hos meg går det ikke over. Jeg må få orgasme. Jeg får en intens trang til å bli tatt på. Ts Anonymkode: 7ace4...a38
Kryneren Skrevet mandag kl. 07:34 #4 Skrevet mandag kl. 07:34 Jeg kan kjenne etter øyeblikks søt kløe i enden av penis, en slags rykning, litt reisning, kanskje bittelitt utløsning. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:40 #5 Skrevet mandag kl. 12:40 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hos meg går det ikke over. Jeg må få orgasme. Jeg får en intens trang til å bli tatt på. Ts Anonymkode: 7ace4...a38 Men hva gjør du hvis du er på å jobb? Sitter på toget, eller annen aktivitet borte fra noen som kan tilfredsstille deg. Løper du på toalettet og onanerer? Anonymkode: 07c9f...6c2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:11 #6 Skrevet mandag kl. 20:11 AnonymBruker skrev (På 10.5.2026 den 20.42): Hos meg begynner det som regel med en trang til å ta meg på brystene og tankene vandrer til at noen suger på de. Jeg får en sterk trang til å bli kost med og hodet tenker kun på det. Kjenner også at det blir varmt i og rundt klitten og lengter etter å bli penetrert. K41 Anonymkode: 7ace4...a38 Jeg er mann og kjenner ikke på "plutselig" kåtskap. Det må jobbes frem av kona, kommer ikke av seg selv. Såkalt responsiv lyst Anonymkode: 6f450...49b
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:18 #7 Skrevet mandag kl. 20:18 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er mann og kjenner ikke på "plutselig" kåtskap. Det må jobbes frem av kona, kommer ikke av seg selv. Såkalt responsiv lyst Anonymkode: 6f450...49b Samme her. Anonymkode: 6a054...ef4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:47 #8 Skrevet mandag kl. 21:47 Overraskende! Jeg blir kåt bare av å gå uten bh 😅😅🤭 Ts Anonymkode: 7ace4...a38
Strigiformes Skrevet tirsdag kl. 07:57 #9 Skrevet tirsdag kl. 07:57 AnonymBruker skrev (På 10.5.2026 den 20.42): Hos meg begynner det som regel med en trang til å ta meg på brystene og tankene vandrer til at noen suger på de. Jeg får en sterk trang til å bli kost med og hodet tenker kun på det. Kjenner også at det blir varmt i og rundt klitten og lengter etter å bli penetrert. K41 Anonymkode: 7ace4...a38 Menn som får fram kvinnen i meg. Da blir jeg spinnvill 😂☀️ 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:45 #10 Skrevet tirsdag kl. 15:45 Kribler i penis og testikler. Blir litt tykkere, uten å bli stiv. Er jeg skikkelig kåt, så kjenner jeg at det renner ut precum. Anonymkode: 859e4...1db
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:20 #11 Skrevet tirsdag kl. 17:20 Jeg kjenner det først i livmora faktisk, deretter som en deilig, pulserende følelse i hele underlivet. Anonymkode: 61fcc...50a 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:29 #12 Skrevet tirsdag kl. 20:29 Kjenner det godt i området rundt klitoris, blir våt og så kjenner jeg det i brystene. Jeg blir ofte ekstremt kåt fra eggløsning fram til mensen.Er litt slitsomt for uansett om jeg onanerer mye så går det ikke over. Det er så og si hele dagen, men det er jo noe jeg er vandt til så tenker ikke for mye på det. Har uansett ikke mulighet til å gjøre noe med det med mindre jeg er hjemme. Anonymkode: bdf47...1ee 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:39 #13 Skrevet tirsdag kl. 20:39 Skjelvinger nedover ryggen eller over brystet Små støt i huden Vanskeligere å puste Mer blod til klitt, lepper, rompe og pupper Sug mellom beina Prikking i leppene Hjertet banker fortere Våt og begynner å renne Pulserende følelse Begynner automatisk å knipe om jeg blir kåt nok, og kan få orgasmer "hands free" Anonymkode: d3b05...32f 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Visuell. Kan se en dame som har pene øyne og ansikt. Visuelt Tenner aldri på random damer slik. Det må være noe mer, tilknytning. Hvis jeg ser flotte former på kjæreste. kan og bli tent av at det pirrer i buksa. Eller at jeg tenker en orgasme eller 6 hadde vært digg.. Anonymkode: 15e94...f54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå