Gå til innhold

Hvordan kjenner du plutselig kåtskap?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hos meg begynner det som regel med en trang til å ta meg på brystene og tankene vandrer til at noen suger på de. Jeg får en sterk trang til å bli kost med og hodet tenker kun på det. Kjenner også at det blir varmt i og rundt klitten og lengter etter å bli penetrert.

K41

Anonymkode: 7ace4...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er litt vanskelig å svare spesifikt på. Kan få ereksjon. Utover det så kjenner jeg ikke det noe særlig på noen annen måte utover at jeg kan tenke på å ha sex.

De få gangene jeg blir kåt «ut av det blå» altså uten noen foranledning. Så går det over i løpet av sekunder om jeg er i en situasjon der jeg ikke får utløp for det. Det er ikke sånn at det vedvarer liksom.

Anonymkode: 4e7b0...cab

• Liker 1
Skrevet

Hos meg går det ikke over. Jeg må få orgasme. Jeg får en intens trang til å bli tatt på. 

Ts

Skrevet

Jeg kan kjenne etter øyeblikks søt kløe i enden av penis, en slags rykning, litt reisning, kanskje bittelitt utløsning.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hos meg går det ikke over. Jeg må få orgasme. Jeg får en intens trang til å bli tatt på. 

Ts

Men hva gjør du hvis du er på å jobb? Sitter på toget, eller annen aktivitet borte fra noen som kan tilfredsstille deg. Løper du på toalettet og onanerer? 

Anonymkode: 07c9f...6c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.5.2026 den 20.42):

Hos meg begynner det som regel med en trang til å ta meg på brystene og tankene vandrer til at noen suger på de. Jeg får en sterk trang til å bli kost med og hodet tenker kun på det. Kjenner også at det blir varmt i og rundt klitten og lengter etter å bli penetrert.

K41

Jeg er mann og kjenner ikke på "plutselig" kåtskap. Det må jobbes frem av kona, kommer ikke av seg selv. Såkalt responsiv lyst

Anonymkode: 6f450...49b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er mann og kjenner ikke på "plutselig" kåtskap. Det må jobbes frem av kona, kommer ikke av seg selv. Såkalt responsiv lyst

Anonymkode: 6f450...49b

Samme her.

Anonymkode: 6a054...ef4

Skrevet

Overraskende!

Jeg blir kåt bare av å gå uten bh 😅😅🤭 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.5.2026 den 20.42):

K41

Menn som får fram kvinnen i meg. Da blir jeg spinnvill 😂☀️

• Liker 1
Skrevet

Kribler i penis og testikler. Blir litt tykkere, uten å bli stiv. Er jeg skikkelig kåt, så kjenner jeg at det renner ut precum.

Anonymkode: 859e4...1db

Skrevet

Jeg kjenner det først i livmora faktisk, deretter som en deilig, pulserende følelse i hele underlivet. 

Anonymkode: 61fcc...50a

• Liker 2
Skrevet

Kjenner det godt i området rundt klitoris, blir våt og så kjenner jeg det i brystene. Jeg blir ofte ekstremt kåt fra eggløsning fram til mensen.Er litt slitsomt for uansett om jeg onanerer mye så går det ikke over. Det er så og si hele dagen, men det er jo noe jeg er vandt til så tenker ikke for mye på det. Har uansett ikke mulighet til å gjøre noe med det med mindre jeg er hjemme.

Anonymkode: bdf47...1ee

• Nyttig 1
Skrevet

Skjelvinger nedover ryggen eller over brystet

Små støt i huden

Vanskeligere å puste

Mer blod til klitt, lepper, rompe og pupper

Sug mellom beina

Prikking i leppene

Hjertet banker fortere

Våt og begynner å renne

Pulserende følelse

Begynner automatisk å knipe om jeg blir kåt nok, og kan få orgasmer "hands free"

Anonymkode: d3b05...32f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Visuell. Kan se en dame som har pene øyne og ansikt. Visuelt

Tenner aldri på random damer slik. Det må være noe mer, tilknytning. 

Hvis jeg ser flotte former på kjæreste.

kan og bli tent av at det pirrer i buksa. Eller at jeg tenker en orgasme eller 6 hadde vært digg.. 

Anonymkode: 15e94...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...