AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:21 #1 Skrevet søndag kl. 10:21 Hei Er det flere som har beltestakk som synes denne kan være ubehagelig å ha på? Tenker da på beltet som sitter høyt. Jeg har sydd ut min to ganger for å få beltet lavere men føler det blir det samme uansett. Har også prøvd andre bunader som har et tynnere enkelt belte i livet som er MYE mer behagelig å ha på. Har nå brukt mange tusen på beltestakken så synes det er dumt at den ikke er så behagelig å ha på. Lurer på om jeg bare må godta at den er ubehagelig de timene jeg bruker den? Hovedproblemet er at beltet kommer oppi bysten, men får ikke sydd den ut mer pr nå. Anonymkode: bc119...d6d
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.5.2026 den 12.21): Hei Er det flere som har beltestakk som synes denne kan være ubehagelig å ha på? Tenker da på beltet som sitter høyt. Jeg har sydd ut min to ganger for å få beltet lavere men føler det blir det samme uansett. Har også prøvd andre bunader som har et tynnere enkelt belte i livet som er MYE mer behagelig å ha på. Har nå brukt mange tusen på beltestakken så synes det er dumt at den ikke er så behagelig å ha på. Lurer på om jeg bare må godta at den er ubehagelig de timene jeg bruker den? Hovedproblemet er at beltet kommer oppi bysten, men får ikke sydd den ut mer pr nå. Anonymkode: bc119...d6d Beltestakken og øst Telemark bunaden er begge vonde å bruke særlig beltestakken, gå heller for vest Telemark eller ca hva som helst annet grafen og lundeby mener jeg alle kan bruke Anonymkode: 96c25...692
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå