Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kontakt med en mann i 3 uker og har hatt 4-5 gode telefonsamtaler. Første fysiske møte ble ikke helt som håpet. Jeg hadde store forventninger, men ble ikke umiddelbart fysisk tiltrukket. Jeg vet av erfaring at det kan komme, men jeg vet ikke om jeg skal bruke tid på å finne det ut 🫣 Han var tydelig på at han ville møtes igjen. 

En annen ting er at han trolig ikke vil passe inn i sammen med de jeg omgås. Ikke fordi det er noe galt med han, bare ulike. 

Skal jeg da bruke mer tid og krefter på dette, eller bevege meg videre til neste date? Har ikke problemer med å få meg match og dater, om det skulle ha noen betydning for hva dere tenker. 😅

Anonymkode: ec6c9...991

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Idiotisk å snakke så mange ganger og få høye forhåpninger før man møtes. Ta facetime neste gang. Og møt hverandre etter max 2-3 samtaler…

Du bygger opp noe i hodet ditt, så blir du skuffet når du ser han.

Anonymkode: 403fe...5b7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er du åpen for å føle noe for ham da ? Ligger du med noen andre samtidig ? Dersom du er en sånn fwb-dame, så er du egentlig ikke åpen for en annen. Vi mennesker funker ikke sånn. 

Anonymkode: 09fbb...955

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er for mye forlangt når man vil ha fysisk tiltrekning med en gang og at man kan se for seg hele fremtiden helt klart umiddelbart. 

Da jager du noe som er ganske uoppnåelig. Eventuelt så venter du på en så sterk fysisk tiltrekning at du bare overser hvor bra han egentlig passer til livet ditt og det er ikke en bra ting det heller. Selv om den rå tiltrekningen er veldig digg å kjenne på. 

Er du usikker så kan du jo reise på en date til? Vil jo si det gir deg flere svar enn kg noen gang kan gjøre. 

Jeg har datet en del og for min del så var ikke de mennene som fikk meg til å sveve på rosa skyer fra første date nødvendigvis bra for meg, ofte dreide det seg mer om at de var veldig drevne på dating og visste hva de skulle si og gjøre for å få meg til å falle. 

Kjæresten jeg endte opp med datet jeg ikke på samme måte, vi ble kjent først, så interesserte før vi ble forelsket. Det føltes mye mer organisk og riktig enn dating med full klaff for min del, men folk er vel gjerne forskjellige. 

Anonymkode: b1a59...d47

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skal jeg da bruke mer tid og krefter på dette, eller bevege meg videre til neste date? Har ikke problemer med å få meg match og dater, om det skulle ha noen betydning for hva dere tenker. 😅

Ja, jeg synes dette har noe å si for hva jeg tenker - for det gir meg liiiitt inntrykk av at du er en serial dater som er veldig "på".. for å finne noen? Stemmer det? 

Anonymkode: 8d107...6a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Idiotisk å snakke så mange ganger og få høye forhåpninger før man møtes. Ta facetime neste gang. Og møt hverandre etter max 2-3 samtaler…

Du bygger opp noe i hodet ditt, så blir du skuffet når du ser han.

Anonymkode: 403fe...5b7

Det har ikke vært mulig å møtes før pga jobb. Vi burde helt klart facetimet, men jeg er ikke helt komfortabel med det, men det bør jeg tydeligvis bli. Jeg ser den. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg synes dette har noe å si for hva jeg tenker - for det gir meg liiiitt inntrykk av at du er en serial dater som er veldig "på".. for å finne noen? Stemmer det? 

Når jeg har mange muligheter så er jeg kanskje ikke så interessert i å bruke 3-4 måneder på noe som ikke blir noe. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er du åpen for å føle noe for ham da ? Ligger du med noen andre samtidig ? Dersom du er en sånn fwb-dame, så er du egentlig ikke åpen for en annen. Vi mennesker funker ikke sånn. 

Anonymkode: 09fbb...955

Jeg ligger ikke med andre og har kun pratet med han. Dobbeltdater ikke. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når jeg har mange muligheter så er jeg kanskje ikke så interessert i å bruke 3-4 måneder på noe som ikke blir noe. Ts

Hvordan har de forrige datingopplevelsene vært? Hvorfor har de endt? Har det vært noe slags mønster du kan bite deg merke i? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan har de forrige datingopplevelsene vært? Hvorfor har de endt? Har det vært noe slags mønster du kan bite deg merke i? 

De jeg har «falt» for umiddelbart (2 stykker) har ikke ønsket fast forhold, men «hyggelige treff». Resten har jeg avvist etter første date. 
Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De jeg har «falt» for umiddelbart (2 stykker) har ikke ønsket fast forhold, men «hyggelige treff». Resten har jeg avvist etter første date. 
Ts

Da tenker jeg du burde vurdere å gi denne fyren en sjanse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du finner han lite attraktiv er det dødfødt. Hvis det bare er at han ikke skiller seg ut men er fin nok å se på så kan det fungere. 

Anonymkode: 3b367...1d6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg synes det er for mye forlangt når man vil ha fysisk tiltrekning med en gang og at man kan se for seg hele fremtiden helt klart umiddelbart. 

Anonymkode: b1a59...d47

Det er en veldig barnslig tilnærming til dating og samliv. Og det er nok derfor man har så mange innlegg som "har nyfødt baby og mannen sover på sofaen gidder ikke bidra", eller "han har to barn fra før med to forskjellige kvinner og nå har han vært utro mot meg mens jeg er gravid i 8. måned". 

Anonymkode: 4cbb3...4c6

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg ikke fysisk tiltrukket, og også seksuelt tiltrukket fra start så er det ingen vits i å gå videre.  Utseende har mye å si for umiddelbar tiltrekning. Selvsagt må han også være en bra fyr på andre måter men nei ingen grunn til å date mer hvis jeg ikke tenner på han. O forresten, letteste måten å havne i forhold hvor sex avtar er når fysisk lyst ikke egentlig er der. 

Anonymkode: 71d16...284

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på noen tinder-dater med hyggelige menn jeg med en gang skjønte jeg ikke var tiltrukket av, ingen grunn til å gå på en date til da, sånt endrer seg ikke etter et par dater. 

Anonymkode: 62fdd...acf

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.5.2026 den 12.56):

Ts

Høy standard ser jeg.

Anonymkode: b3799...104

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Høy standard ser jeg.

Høy standard? Det tar som regel 7 sekunder å finne ut om det er noe som kan utvikle seg eller om det bare forblir vennskapelig, så hvorfor skal man fortsette å møte noen man vet man ikke kommer til å utvikle følelser for?

Anonymkode: e89e2...349

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at du bruker for lang tid på jåss før det første fysiske møtet. Du kunne spart deg mye tid. I tillegg har du jo mest sannsynlig tørrjokka ihjel relasjonen digitalt før dere avtaler møte.

Anonymkode: 3c624...df1

Skrevet

Er jeg ikke fysisk interessert med én gang, så blir jeg det ikke heller... Gå videre❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Høy standard? Det tar som regel 7 sekunder å finne ut om det er noe som kan utvikle seg eller om det bare forblir vennskapelig, så hvorfor skal man fortsette å møte noen man vet man ikke kommer til å utvikle følelser for?

Anonymkode: e89e2...349

Umiddelbart er jo mindre enn 7 sekunder. Hun falt umiddelbart for to menn som begge bare ville ha «hyggelige treff», mens resten ble avvist etter første date. Det tyder på at at de hun falt for tilfeldigvis var menn med mange valg muligheter. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...