galaxii Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai (endret) Flyttet hit 2017 i bolig med alperips hekk som ble fin og grønn raskt. I fjor begynte den å hangle og nå mangler deler av den blad og knopper. Skjønner ikke hva som har skjedd. Er redd for at den skal dø og da må jeg vel leie gravemaskin for å ta opp røtter, men det er et gjerde mellom ytre vei og alperips. Jeg har også matet spurver i 2 år og de pleier å gjemme seg blandt annet i hekken.. Fikk også et par ganger rundt 2021 grønne åmer som Jeg ble tipset om å spraye vekk de spiste bladene i stor fart. Er utrolig lei meg for dette med alperipsen. Endret 10. mai av galaxii
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Har den fått gjødsel og god jord? Nok vann? Kanskje den har dødd. Noe som er litt rart, da denne planten vel trives med det meste, bare ikke for tørr jord. Du kan sjekke om den lever ved å beskjære et par kvister og se om den er grønn. Er den helt sprø og brun kan du beskjære hardt og se om den kommer seg. Anonymkode: 65cb7...e0d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå