AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Jeg meldte meg inn i den gruppa på Facebook her om dagen…. Tror min mann er en av dem som er ute på vift på appene…. Men, jeg kan ikke se noen innlegg. Jeg er medlem, kan se de andre som er medlem, men veggen er tom.. er det noen her som vet? Anonymkode: b1d7e...f25
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Lurer på det samme… har ikke turt å melde meg inn i gruppa men vurderer det sterkt. Bor i Oslo og har møtt en kar det viste seg jeg ikke kan stole på. Anonymkode: 1233a...d65
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Den er tom ja, mange som tror de må poste en frukt i kommentarfeltet for å få på innpass, men den gruppa er død. Finnes visstnok andre grupper som er mer aktive (Jenter på Tinder og Jenter på Tinder 30 år +). Jeg var en stund medlem i den siste der, men er fælt lite aktivitet og den sjeldne gangen det postes noe er det om en fyr bosatt på andre siden av landet… Anonymkode: f9e29...7f5
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai Herregud 🤣 da er vel forholdet over for lengst uansett når en tar det steget Anonymkode: 3a6c6...bf4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå