Anonym941 Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Jeg la ut et forsidebilde på Facebook her om dagen. Fikk litt hyggelige kommenterer fra familie medlemmer men ser nå i etterkant at det var noe som ikke burde ha vært med på bildet … er det noen som vet om det går ann å erstatte bildet med et annet uten at kommentarene forsvinner ?
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Skrevet 9. mai Det går ikke, kommentarene følger bildet. Så om du sletter bildet sletter du kommentarene. Anonymkode: ecee7...233
Ullvott Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Kommentarene tilhører bildet, men de blir jo liggende i albumet med forsidebilder dersom du bare erstatter forsidebildet uten å slette det.
Anonym941 Skrevet 12. mai Forfatter #4 Skrevet 12. mai Ullvott skrev (19 timer siden): Kommentarene tilhører bildet, men de blir jo liggende i albumet med forsidebilder dersom du bare erstatter forsidebildet uten å slette det. Dette forsto jeg ikke helt ?
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Anonym941 skrev (2 minutter siden): Dette forsto jeg ikke helt ? Hvis du bare legger inn et nytt forsidebilde havner det gamle i albumet Forsidebilder under Bilder, da ligger kommentarene under også. Sletter du det er alt borte også kommentarene. Det er ingen måte å bare redigere bildet og beholde kommentarene. Anonymkode: 58366...536 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå