AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Noen som har vært der på kjærestetur? Vurderte det med spa og golf. Noe annet man kan gjøre i nærheten? Er maten ok? Anonymkode: 59398...19d
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Skrevet 9. mai Var der en natt for noen år siden. Det var helt ok. Var ikke på spa, men i bassenget (hadde med barn). Men ville ikke dratt dit igjen, når det er så mange andre steder å dra. Anonymkode: fdf0a...813
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Skrevet 9. mai Topp for familier, men hadde nok ikke reist dit på kjærlighetstur. Det er mye barn. Men sjekk ut Vann. Spaet og beliggenheten er nydelig. Maten helt ok. Anonymkode: 099f5...dcb 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Skrevet 9. mai Dra en tur til CeBo Bildemontering AB. Sikkert mye fine bilvrak og se på samt billig bildeler å få kjøpt. Anonymkode: 2f24c...46b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #5 Skrevet 9. mai Helt ok der, vi har reist dit mange ganger med barna siden prisen har vært grei - men ikke noe jeg ville gjort på kjærestetur. F eks Strømstad spa er myye hyggeligere - og ikke dyrere! Der er rommene og restaurant freshere, og også uteområdet☺️ Anonymkode: 72f38...d28 1
enkefru Skrevet 9. mai #6 Skrevet 9. mai Kjør litt lengre sørover, hit: https://varbergskusthotell.se/en/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=no-search-brand-main-exact&gad_source=1&gad_campaignid=22529528055&gbraid=0AAAAADjFSK9OCd_DjkkN3Jlbp_Jdw0aqG&gclid=CjwKCAjwtvvPBhBuEiwAPMijr7hHsohULeH75M27MXqBo6o24vlhdMJdC4b_04BG3X6mcT9tdBe3TRoCV8MQAvD_BwE
AnonymBruker Skrevet 9. mai #7 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som har vært der på kjærestetur? Vurderte det med spa og golf. Noe annet man kan gjøre i nærheten? Er maten ok? Anonymkode: 59398...19d Var der med barn. Veldig veldig barnevennlig. Vet ikke om kjærestetur akkurat er det som slår meg. Det var barn overalt og veldig lagt opp for dem. Og litt dyrt med mat synes jeg. Anonymkode: 97c3d...868 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai Takk for svar, og bra jeg spurte her! Hjemmesiden viser en litt annen virkelighet😅 Vann ser veldig bra ut - sjekker ut det. Anonymkode: 59398...19d 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå