AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Jeg har veldig lyst på en softismaskin til hjemmebruk, og har googlet både Gladkokken sin, Haws, Ninja Swirl og andre. Men jeg er usikker på om disse virkelig fungerer i praksis, eller om det bare er en dyr «dings» som blir stående. Er det noen som har en sånn maskin og kan si om dere vil anbefale eller ikke? Anonymkode: 5d3c4...d6e
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Skrevet 9. mai Har det ikke hjemme, men har leid inn til et par anledninger. Veldig stas for ungene, men litt styr å rengjøre, samt at bruken må planlegges siden den skal stå så og så lenge. Personlig ser jeg for meg at det er enda en kjøkkenting som blir stående ubrukt mesteparten av tiden, men veldig artig å ha noen ganger. Anonymkode: 2fd22...ca5
Lunabelle Skrevet 9. mai #3 Skrevet 9. mai Vi har Ninja Swirls. Fikk den rett før påske og har kun testet den, men kanskje den kommer til å bli brukt mer i løpet av sommeren. Foreløpig syns jeg den bare er i veien og hadde ikke kommet til å kjøpt den selv. 1
enkefru Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai Ninja creamiswirl fikk bra karakter i Nettavisen https://www.nettavisen.no/ninja-creami-swirl/softis/iskremmaskin/ninja-creami-swirl-test-den-ultimate-softismaskinen-for-hjemmebruk/r/5-95-3025069
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå