AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai Jeg skal kjøpe en ponni til barnet mitt men synes det er lite utvalg på finn. Er det andre steder det er bedre å lete? Anonymkode: 89ccc...9fe
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Skrevet 8. mai Kan prøve i kjøp og salg grupper på facebook kanskje. Hvis ikke så kan du legge ut en annonse om hva du søker på finn og håpe at en potensiell selger tar kontakt med deg 😊 ikke alle som orker å legge ut annonse og bli rent ned av useriøse kjøpere, er dessverre mange av dem på markedet.. Anonymkode: 67dde...7bc
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Kjenner du noen hestevandte i miljøet som kan forhøre seg for deg? Anonymkode: cde8f...9f6 1
ToneVie Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal kjøpe en ponni til barnet mitt men synes det er lite utvalg på finn. Er det andre steder det er bedre å lete? Anonymkode: 89ccc...9fe Er ganske bredt det spørsmålet ditt. Hva slags ponni skal du ha? Er det Shetlandsponni det er snakk om eller en større ponni? Er det en konkurranse ponni dere evnt skal ha? 2
Pippi Lotta Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai Har barne dit en ridelerer du kan spøre om råd? Jeg tror det er veldig lurt å ha med seg et erfarent hestemenesk når du skal se på!
AnonymBruker Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai Om barnet rir aktivt ville jeg bedt instruktøren om hjelp. De kan veilede dere i å finne en passende ponni utfra ferdighetene til rytteren. Anonymkode: 378fb...3e5
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai Min mor feks selger welshponnier (b), men hun vil alltid ha referanse fra ridelærer slik at ponniene kommer rett. De er ridbare og aktrative hester av "coed coch"- typen om du kjenner til. Så det er viktig at de kommer til folk som er oppmerksomme på dette. Anonymkode: 378fb...3e5
AnonymBruker Skrevet 9. mai #8 Skrevet 9. mai Hvor mye rideeefaring har barnet ditt? Kan barnet være hestepasser eller forrytter en tid? Anonymkode: 378fb...3e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå