Tonj3 Skrevet fredag kl. 15:12 #1 Skrevet fredag kl. 15:12 Min far er singel og har vært det en del år nå. Han har to barn på 28 og 17 år. Bor på ett småbruk og bruker all sin tid der. Han er ufør så går ikke mye turer i fjell og natur. Han ønsker å finne seg noen å dele livet med men han finner liksom ingen? Hvor kan en mann på 48 år finne noen? Ha er ikke typisk café-type heller. Tror han er på Tinder, men finnes det andre sider/apper som er bedre? 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:14 #2 Skrevet fredag kl. 15:14 Frivillighetsarbeid, dans, quiz? Noe sosialt i lokalsamfunnet? Anonymkode: c8408...5ce 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:26 #4 Skrevet søndag kl. 09:26 Altså, vil ha bare ha besøk på småbruket? Dette er jo rimelig dødfødt om han aldri drar hjemmefra. Anonymkode: 949ba...b38 10 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:31 #5 Skrevet søndag kl. 09:31 Kommer an på hvorfor og grad av uførhet. Anonymkode: 04340...ef3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:43 #6 Skrevet søndag kl. 09:43 Hvorfor er han ufør? Ekstra inntekt når han driver småbruket? Anonymkode: 5de77...867 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:04 #7 Skrevet søndag kl. 19:04 Vil tro det er relativt dødt løp for en ufør kar i slutten av førti åra. Det skal vel holde hardt ja… Anonymkode: e6dc5...628 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:06 #8 Skrevet søndag kl. 19:06 Frivillig arbeid, dansing hvis han liker det. (Kom og dans) Lions feks språk kafe ol. Anonymkode: 8761c...97a 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:07 #9 Skrevet søndag kl. 19:07 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil tro det er relativt dødt løp for en ufør kar i slutten av førti åra. Det skal vel holde hardt ja… Anonymkode: e6dc5...628 Ikke hvis du tar på deg noe annet enn hettegenser. Anonymkode: 8761c...97a 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 03:51 #10 Skrevet mandag kl. 03:51 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Frivillig arbeid, dansing hvis han liker det. (Kom og dans) Lions feks språk kafe ol. Anonymkode: 8761c...97a Hvis han er ufør av fysiske årsaker, så er det langt fra sikkert at han orker å holde på med dansing. La merke til at TS skrev at han ikke klarte å gå fjellturer, så da handler nok uførheten om at han har et fysisk handicap. Det er jo mange damer som liker tanken på gård og dyr, så kanskje han kunne bruke den biten for å tiltrekke seg dame. Anonymkode: e40f2...4b6 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:32 #11 Skrevet mandag kl. 05:32 En som er såpass ufør at han ikke kan gå på tur, men han driver et småbruk? Hvordan skal dette fungere om ytterligere 10+ år? Siden du skriver lite om ham, hans fysikk, mentale tilstand, interesser, livsstil osv så må man jo bare gjette. Hvis han er en ålreit fyr, så er det nok muligheter. Bør prøve match.no. Virker mer seriøst der. Men du tegner et bilde av en einstøing som pusler for seg selv på et småbruk i ufør tilstand. Det blir fort en fyr som tar dårlig vare på seg selv, har mye sære sider og generelt lite givende for andre. Da er nok sjansen bortimot null. Kan hende han bør være sosial i nærområdet og kanskje treffe ei likesinnet. Anonymkode: 09ad6...82a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:46 #12 Skrevet mandag kl. 09:46 Jeg kunne fint ha datet en slik mann da jeg var singel og 5 år yngre. Det er jo ikke håpløst, mne det kommer jo helt an på hva han selv gjør ut av det. Match og Facebook dating vil han nok ha mest suksess med. Anonymkode: a411e...b85
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Skrevet 18 timer siden Thailand, Filippinene, Turistforeningen, Nettdating, Jakten på kjærligheten? Anonymkode: 030a9...27f
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Altså, en mann i den alderen med eget småbruk hadde vært midt i blinken for meg! Problemet mitt, og sikkert for andre som meg, er at jeg selvsagt har bygd meg opp et liv og er etablert her jeg er - så med mindre vi bor innen rimelig avstand fra hverandre blir det uaktuelt. Jeg flytter ikke fra jobb, familie og venner for et potensielt forhold. Han måtte også ha hatt et passelig ryddig og rent hjem, god hygiene og ok klesstil - noe jeg selv har erfart kan være litt varierende hos gruppen «voksne single menn som bor på gård»… Anonymkode: 30379...062
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå