Gå til innhold

Hvordan liker damer at du kliner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på hjemmefest i forrige helg hvor jeg fikk kline for første gang, det skjedde litt mer etter en stund hvor hun stoppet for å sjekke og fant ut at det var min første gang å kline så hun skjønte hvorfor jeg føltes som jeg ikke hadde peiling på hva jeg gjorde og bare prøvde å oppslukke henne. Fordi hun kjente seg kåt etter å ha vært singel en stund.  Hun var villig til å gi meg en sjanse å bli sugd, hvis jeg gikk ned på henne først og klarte å få henne til å komme. 

Jeg sa meg villig og hvor jeg tydeligvis er en elendig kysser, men den samme desperate energien min, og de gangene hun sa "der!" eller "ikke stop!" fungerte tydeligvis når det kom til oralsex. Hun gjorde det klart klart etterpå at det bare var en engangsgreie fordi hun var kåt. 

Så fikk jeg melding idag da det skal være fest hos dem igjen så isteden for å dra ut på byen når alle normalt sett går kunne jeg få bli. Hvis jeg presterte samme som sist så kunne jeg få ligge over og sendte bilde av skuffen sin hvor hun hadde en go del kondommer.

Jeg er glad for å få ny sjanse, men jeg vet ikke hva jeg gjorde galt, og hun er litt over et år eldre enn meg med masse mer erfaring. Jeg følte hele tiden hun forventet at jeg skulle finne ut av det. Jeg vet hva jeg må beholde når jeg går ned på henne, men hvordan kan jeg bli en bedre kysser når vi kliner? Ønsker å imponere henne. 

Anonymkode: f8741...6d2

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Var på hjemmefest i forrige helg hvor jeg fikk kline for første gang, det skjedde litt mer etter en stund hvor hun stoppet for å sjekke og fant ut at det var min første gang å kline så hun skjønte hvorfor jeg føltes som jeg ikke hadde peiling på hva jeg gjorde og bare prøvde å oppslukke henne. Fordi hun kjente seg kåt etter å ha vært singel en stund.  Hun var villig til å gi meg en sjanse å bli sugd, hvis jeg gikk ned på henne først og klarte å få henne til å komme. 

Jeg sa meg villig og hvor jeg tydeligvis er en elendig kysser, men den samme desperate energien min, og de gangene hun sa "der!" eller "ikke stop!" fungerte tydeligvis når det kom til oralsex. Hun gjorde det klart klart etterpå at det bare var en engangsgreie fordi hun var kåt. 

Så fikk jeg melding idag da det skal være fest hos dem igjen så isteden for å dra ut på byen når alle normalt sett går kunne jeg få bli. Hvis jeg presterte samme som sist så kunne jeg få ligge over og sendte bilde av skuffen sin hvor hun hadde en go del kondommer.

Jeg er glad for å få ny sjanse, men jeg vet ikke hva jeg gjorde galt, og hun er litt over et år eldre enn meg med masse mer erfaring. Jeg følte hele tiden hun forventet at jeg skulle finne ut av det. Jeg vet hva jeg må beholde når jeg går ned på henne, men hvordan kan jeg bli en bedre kysser når vi kliner? Ønsker å imponere henne. 

Dette er åpenbart en situasjon der tenking ikke fungerer. Her er det bare å kline til, bokstavelig talt. Sørg for å få dyppa løken også!

Anonymkode: 1372e...851

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dette er åpenbart en situasjon der tenking ikke fungerer. Her er det bare å kline til, bokstavelig talt. Sørg for å få dyppa løken også!

Anonymkode: 1372e...851

Men kliningen var den tingen hun syntes var dårlig. Er det ingen måte jeg kan justere den slik at jeg kan beholde det som fungerte for oralsexen, samtidig som hun blir positivt overasket når vi holder på med forspill?

Det føles ikke som en situasjon hvor jeg enkelt kan spørre henne om å vise meg, hvordan man skal kline. Jeg føler meg som om jeg går på audition med en regissør som forventer at jeg skal kan gjøre jobben min med minimal veiledning. Det er sikkert noen som mener at hvis jeg føler det sånn så burde jeg ikke gjøre det. Men det er ingen andre som vil ha meg. Jeg vet ikke hvorfor hun valgte meg forrige gang eller gav meg sjansen til å gjøre opp for skuffelsen av at jeg er dårlig på å kysse.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være flere ting:

1. stive/harde lepper fordi du er anspent

2. slafsete lepper og mye tunge

3. tunge og spytt overalt

4. tunge som sleiker eller er mye/masse av den inn i munnen

5. stiv tunge

6. at du er for ivrig

Anonymkode: ba8b9...d41

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan øve på en stor tomat.

Ta det rolig. Ikke stikk tungen for langt inn, noen centimeter er nok. Kjenn etter hva hun gjør og «svar» på det. Helt rolige sirkler rundt hverandres tunge pleier fungere. Trekk tungen tilbake innimellom for å kysse på leppene. 

Endret av Nononono
  • Liker 1
Skrevet

Det første du må vite er at alle mennesker er forskjellige, og kysser/liker å bli kysset på litt forskjellig måte.

Det jeg alltid gjør i starten med en ny partner er følgende:

Første gang jeg lener meg inn for å kysse henne lener jeg meg 90% av veien og lar henne møte meg den siste avstanden. Dette gir henne mulighet til å trekke seg om hun ikke ønsker det, også bygger det opp under spenningen om hun ønsker å kysse.

Deretter begynner jeg rolig. Lar leppene møtes, og har alltid litt ekstra fokus på underleppen hennes. Biter forsiktig i den første gang. Samtidig som vi kysser bruker jeg hendene mine på henne. Kanskje holder jeg rundt nakken hennes. Kanskje knytter jeg en neve i håret hennes (da burde du være sikker på at hun liker det, start forsiktig først). Den andre hånden går gjerne bak rundt ryggen hennes og drar henne inntil meg.

Så liker jeg å gå over til å kysse nakken hennes. Småbite der, men forsiktig slik at du ikke etterlater merker. Hvis hun har gitt uttrykk for at hun liker at jeg er bestemt, kan jeg dra håret hennes bakover slik at nakken og halsen blir eksponert og kysser her. Kan også gå opp til øret og bite i øreflippen, hviske i øret hennes hvor deilig hun er.

Når jeg returnerer for å kysse henne prøver jeg å matche hennes bevegelser og lyst. Etter en stund lar jeg tungen min komme litt fram og lar den møte leppene hennes rolig - ikke prøv å penetrer leppene hennes med tunga di. Åpner hun leppene lar jeg tungen møte hennes. Tenk deg at dere begge stikker den like langt fram - ikke prøv å penetrer ganen hennes med tunga di, eller "fylle" munnen hennes med tunga.

Husk og bruk hendene langs kroppen hennes, og stans om hun gir noen form for signal for at hun ikke vil du skal ta på henne. Siden du allerede har gått ned på henne regner jeg med at dette går greit, men for å være sikker kan du gjerne si "går det greit om jeg tar på rumpa di?" etc. Alternativt kan du bevege hendene forsiktig rundt på kroppen hennes - akkurat som med kyssingen går du ikke rett på med en gang - og om hun viser noen tegn til å stritte mot (kjenner du at hun strammer musklene mot deg) så stanser du før hun må si fra. Noen mennesker synes det er usexy å spørre om samtykke, men god kommunikasjon gjør sex så jævlig mye lettere og bedre.

Målet mitt er å bygge opp spenningen. La henne ville ha mer før jeg gir henne det. Det kan ta lang tid før jeg bruker tunge, og kan bruke lang tid på halsen og resten av kroppen hennes før jeg kommer tilbake til munnen hennes.

Husk at alle kvinner er forskjellige. Noen liker ikke tunge i det hele tatt. Noen få har prøvd å penetrere hele munnen min med sin tunge. Noen liker veldig forsiktig tunge.
Føl på hva hun gjør og hvordan hun responderer, og gjør det samme med henne som hun gjør mot deg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så deilig, lykke til 🥰 du har fått et langt og godt svar over her. Alt hen sier stemmer. 

Anonymkode: ef9f2...13b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...