Gå til innhold

Hva slags "politi"har du erfaring med?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags "politi" har du erfaring med? Type "mamma politi"og "bunadspoliti" . Andre? 

Anonymkode: b5be0...217

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KG-politiet. De som gjerne vil ta deg på noe, og gjerne arrestere deg hvis de kan. ;)

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Namsmann og trygde politi :ler:

Anonymkode: f616e...244

• Hjerte 1
Skrevet

KG-politiet her også 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husker noen selvoppnevnte " politier" fra korona- tiden. Skremmende å se.

Anonymkode: 3f88d...7c0

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Nabopoliti som sjekker hva som kastes i avfallsdunken :ler:

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gramatikk gestapo.

Anonymkode: 5311d...83b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg lei av renholds politi! Slike som tror de kan alt om renhold bedre enn meg med fagbrev og mange års erfaring! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva slags "politi" har du erfaring med? Type "mamma politi"og "bunadspoliti" . Andre? 

Kollega-politi. Vedkommede var besatt på å finne feil ved meg. 

Anonymkode: b4119...2d7

• Liker 1
Skrevet

Den typen som bryr seg og snoker i alt naboen driver med. Og ikke minst Kg's selvutnevnte grammar generaler

AnonymBruker
Skrevet

Du må få barn fordi vi har barn-politiet.

Anonymkode: aa457...bfa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Korona-politiet" er det jeg kommer på i farten. Jeg klarte ikke å forholde meg til "påleggene" de kom med.

Anonymkode: 4d574...5b8

AnonymBruker
Skrevet

Garn- og oppskrifts-politi. Kjerringer, gjerne i 65+-årsalderen som går helt i spinn i kommentarfelt i sosiale medier fordi de er livredde for at andre skal få ei strikke-oppskrift gratis, hvis noen spør hvor de kan få tak i et design. De skylder gjerne på at designer må få penger for jobben sin, men jeg tror de i grunnen er redd for at andre skal få noe gratis som de selv måtte betale for. 

Og ja, jeg mener også at designer skal ha betalt. Jeg bare gidder ikke å gang på gang til det kjedsommelige minne folk på det. 

Ellers er det jo hunde- og oppdretterpolitiet, som kan og veit ALT om hund. 

Anonymkode: 40656...419

AnonymBruker
Skrevet

Mammapolitiet mest, barna våre brukte ikke ull, la seg for sent og satt fremovervendt for tidlig først i babybjørn, så i vogn (og vi brukte  paraplytrille) og så bilstol (nå kommer bilstolmafian og tar meg!).
De samme barna har nå blitt klespoliti hjemme. 
Og jeg har verdens søteste og snilleste gamle tante på over 90. Hun er dekke-bord-politi. Aldri sette en kjele rett på bordet, samme hvor mye hverdag det er hvis hun er på mitt kjøkken. Alt skal serveres i serveringsskåler og på fat, det bør være pent servise, servietter selvsagt, og knivene skal ha hvitt skaft (ellers er det ikke kniver til å spise middag med, men smørkniver til brødmat). I tyttebærsyltetøyet (helt over i en pen skål) skal det ikke være en teskje, men egen kompottskje, og potetene skal alltid være skrelt før de kokes.

Anonymkode: 0d69a...730

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ekte politiet. Jeg var noe rebelsk i tenårene mine. Lovlydig borger i dag.

Anonymkode: 8c2f5...417

AnonymBruker
Skrevet

Uførepoliti

Skrivefeil politi

Du er bitter politi fordi jeg kaller en spade en spade. 

Anonymkode: 4b7ce...bf6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nabopolitiet her også. Vi hadde en totalt gæærn nabo som klaget inn de aller fleste i nabolaget til en eller annen offentlig instans i løpet av sin tid her i nabolaget. 

Den selvutnevnte jobb-PST-en, som noterte seg enhver detalj ved enhver kollega over tid, for så å bruke det mot dem, gjerne i all offentlighet, ved en senere anledning: "På avdelingsmøtet den 13. oktober i 2018 sa du at xxx. Da kan du da umulig mene at vi skal praktisere yyy nå?" osv. Eller enda verre, overfor en medarbeider med førsteårs barnehagebarn: "Jeg har notert meg at du har gått  tidligere hjem fra jobb på grunn av sykt barn to ganger det siste halvåret. Det er problematisk at du leder zzz prosjekt når du har slike hensyn du må ta." Og nei: personen er ikke i en lederstilling og har ingen personalansvar. 

Anonymkode: 41bf0...16a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Musikkpolitiet

Edit: Også uføretrygdpolitiet på KG, naturligvis.

Endret av Ramsay Street
AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (På 8.5.2026 den 3.39):

KG-politiet. De som gjerne vil ta deg på noe, og gjerne arrestere deg hvis de kan. ;)

Andre må gherne få lov å gå inn og snakke meg midt imot, derfor det kalles et diskusjonsforum.

Men da er det mer irriterende med KG trådpoliti, som tar på seg oppgaven for TS og skal bestemme hva som er innenfor tema.

Anonymkode: f762d...ac0

AnonymBruker
Skrevet

Politi-politiet, var litt forvirret i yngre år på hva som var lov å gjøre og ikke. 

Nå er jeg ganske grei og fantastisk og veldig snill, så sjelden jeg blir arrestert for noe som helst. 

Anonymkode: b11e2...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...