Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dødsbrann som krevde fire menneskeliv . Elendig politiarbeid . Flere som har hørt denne serien ? Finner ingenting på andre diskusjonsforum . 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natttåke skrev (På 7.5.2026 den 22.12):

Jeg har ikke sett denne, men lurer på om jeg har lest en artikkel. Er det denne hvor fire ungdommer dør i en mulig påsatt eksplosjonsbrann? Fælt i så fall.

Edit: Fant artikkelen jeg mente. Usikker på om samme?

https://www.vg.no/nyheter/i/L08BzQ/fire-ungdommer-la-seg-etter-en-fest

Det er samme sak, ja

Skrevet
NiceOrNothing skrev (På 7.5.2026 den 22.09):

Dødsbrann som krevde fire menneskeliv . Elendig politiarbeid . Flere som har hørt denne serien ? Finner ingenting på andre diskusjonsforum . 

Veldig interessant sak…

Skrevet
Vampyrina skrev (Akkurat nå):

Det er samme sak, ja

Huff, husker jeg fikk vondt i magen bare av å lese artikkelen den gangen. Fæl sak. 

Skrevet

Har hørt de to første episodene så fullfører nok i dag. Utrolig merkelig sak. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg husker den VG-artikkelen, og at jeg ble sint, skuffet og opprørt over det elendige politiarbeidet, og tenkte på saken lenge. 
Skulle ikke vært mulig å gjøre så slett arbeid, men det har dessverre vist seg i andre saker også at det var det. 

Skrevet
Wonders skrev (8 timer siden):

leste først denne, Svarttrost med ny podkast om brannen i Herøy i 2008 - etterlatt kritiserer politietterforskningen – NRK Møre og Romsdal – Lokale nyheter, TV og radio

skal lytte til podcasten. Må sikkert ta meg pauser, er så brutalt og hjerteskjærende.

Takk, Ts. Fin påminnelse om å lytte til ekte historier fra vårt eget kongerike.

Ja❤️Syns den var meget bra og interessant . Her må det være ting som ikke har kommet frem enda  . Stakkars både de forulykkede og foreldrene ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Er det ting der som ikke er kommet frem i media i podcasten? Er den sånn dønn ærlig, rett på, og gir innsikt?

:klem3:

Skrevet
Wonders skrev (10 timer siden):

Er det ting der som ikke er kommet frem i media i podcasten? Er den sånn dønn ærlig, rett på, og gir innsikt?

:klem3:

Jeg synes ikke den kom med noe nytt.

Skrevet
Vampyrina skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke den kom med noe nytt.

Litt uenig , kommer ikke med noe «nytt «, men avdekker litt mer , og belyser bedre det slette politiarbeidet som ble gjort . En stor skam at det ikke ble gjort mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...