NiceOrNothing Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Dødsbrann som krevde fire menneskeliv . Elendig politiarbeid . Flere som har hørt denne serien ? Finner ingenting på andre diskusjonsforum .
Natttåke Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai (endret) Jeg har ikke sett denne, men lurer på om jeg har lest en artikkel. Er det denne hvor fire ungdommer dør i en mulig påsatt eksplosjonsbrann? Fælt i så fall. Edit: Fant artikkelen jeg mente. Usikker på om samme? https://www.vg.no/nyheter/i/L08BzQ/fire-ungdommer-la-seg-etter-en-fest Endret 7. mai av Natttåke 1
Vampyrina Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Natttåke skrev (På 7.5.2026 den 22.12): Jeg har ikke sett denne, men lurer på om jeg har lest en artikkel. Er det denne hvor fire ungdommer dør i en mulig påsatt eksplosjonsbrann? Fælt i så fall. Edit: Fant artikkelen jeg mente. Usikker på om samme? https://www.vg.no/nyheter/i/L08BzQ/fire-ungdommer-la-seg-etter-en-fest Det er samme sak, ja
Vampyrina Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai NiceOrNothing skrev (På 7.5.2026 den 22.09): Dødsbrann som krevde fire menneskeliv . Elendig politiarbeid . Flere som har hørt denne serien ? Finner ingenting på andre diskusjonsforum . Veldig interessant sak…
Natttåke Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai Vampyrina skrev (Akkurat nå): Det er samme sak, ja Huff, husker jeg fikk vondt i magen bare av å lese artikkelen den gangen. Fæl sak.
refill Skrevet 9. mai #6 Skrevet 9. mai Har hørt de to første episodene så fullfører nok i dag. Utrolig merkelig sak. 1
Snipa Skrevet 9. mai #7 Skrevet 9. mai Jeg husker den VG-artikkelen, og at jeg ble sint, skuffet og opprørt over det elendige politiarbeidet, og tenkte på saken lenge. Skulle ikke vært mulig å gjøre så slett arbeid, men det har dessverre vist seg i andre saker også at det var det.
Wonders Skrevet 11. mai #8 Skrevet 11. mai leste først denne, Svarttrost med ny podkast om brannen i Herøy i 2008 - etterlatt kritiserer politietterforskningen – NRK Møre og Romsdal – Lokale nyheter, TV og radio skal lytte til podcasten. Må sikkert ta meg pauser, er så brutalt og hjerteskjærende. Takk, Ts. Fin påminnelse om å lytte til ekte historier fra vårt eget kongerike. 2
NiceOrNothing Skrevet 11. mai Forfatter #9 Skrevet 11. mai Wonders skrev (8 timer siden): leste først denne, Svarttrost med ny podkast om brannen i Herøy i 2008 - etterlatt kritiserer politietterforskningen – NRK Møre og Romsdal – Lokale nyheter, TV og radio skal lytte til podcasten. Må sikkert ta meg pauser, er så brutalt og hjerteskjærende. Takk, Ts. Fin påminnelse om å lytte til ekte historier fra vårt eget kongerike. Ja❤️Syns den var meget bra og interessant . Her må det være ting som ikke har kommet frem enda . Stakkars både de forulykkede og foreldrene ❤️ 1
Wonders Skrevet 13. mai #10 Skrevet 13. mai Er det ting der som ikke er kommet frem i media i podcasten? Er den sånn dønn ærlig, rett på, og gir innsikt?
Vampyrina Skrevet 13. mai #11 Skrevet 13. mai Wonders skrev (10 timer siden): Er det ting der som ikke er kommet frem i media i podcasten? Er den sånn dønn ærlig, rett på, og gir innsikt? Jeg synes ikke den kom med noe nytt.
NiceOrNothing Skrevet 13. mai Forfatter #12 Skrevet 13. mai Vampyrina skrev (1 time siden): Jeg synes ikke den kom med noe nytt. Litt uenig , kommer ikke med noe «nytt «, men avdekker litt mer , og belyser bedre det slette politiarbeidet som ble gjort . En stor skam at det ikke ble gjort mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå