AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Jeg har meldt meg på 10 km distansen i årets Oslo Maraton, og har aldri løpt den distansen før. Per i dag er det lengste jeg har løpt på tredemølla 7 km. Den distansen løper jeg på ca. 49 minutter. Målet mitt er å løpe 10 km på maks 1 time og 15 minutter (jeg vet, det er ikke spesielt ambisiøst), men hvis jeg klarer å løpe raskere enn det, er det selvfølgelig enda bedre. Er det noen her som har tips til hvordan jeg kan løpe denne distansen så raskt som mulig (men ikke nødvendigvis under 1 time)? Anonymkode: dc773...b40
Gud Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Først og fremst - hald deg skadefri! Hald deg på trygg avstand til kva du toler av mengde og intensitet. Det er lenge til Oslo maraton, rikelig med tid til å gå på ein smell. Om du unngår skader og får trent jamt til september kjem du til å forbedre deg voldsomt uansett.
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Meld deg inn i løpegrupper på Facebook, der er det masse tidp. Eller hør podcast. Løpedrømmen og Løpeglede f.eks Anonymkode: e182e...0af
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai Kom deg av mølla, og venn kroppen til asfalt. Det er stor forskjell, så begynn pent. Anonymkode: 63b67...872
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå