Tjukkis Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Jeg trenger mer inspirasjon: Hva er din favoritt-topping på pinsa? Min har til nå vært rød saus, mozzarella, serranoskinke, parmesan, fersk basilikum og pinjekjerner.
Rogadame Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Hvit pizzaost ( creme fraice) ost , ruccola, parmaskinke , chiliflak og akasiehonning 😎 1
enkefru Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai (endret) Dekker med rød saus, slenger hvit saus på i klatter rundt omkring før litt reven ost med litt smak i. Rødløk, spekeskinke, ruccula og så mozzarella. Babytomater i skiver av og til rundt omkring Endret 7. mai av enkefru 3
jukkapalme Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai (endret) Rød saus Parma eller serranoskinke Rødløk Mozzarella Ruccula Småtomater Endret 7. mai av jukkapalme 1
carro1991 Skrevet 7. mai #6 Skrevet 7. mai Pesto, stekt kylling med masse krydder, mozarella og rødløk🤩 1
blåtimen Skrevet 7. mai #7 Skrevet 7. mai Rød saus, ekte mozarella i skiver, stekt sopp, svart oliven og litt grønn pesto 🤌🏼 2
Sniff76 Skrevet 7. mai #8 Skrevet 7. mai (endret) Rød saus, revet gulost, spicy salami og løk. Salamien må oppå osten slik at den blir godt stekt. Endret 7. mai av Sniff76 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #9 Skrevet 7. mai Pesto, fersk mozarella, oliven Anonymkode: c3f8e...5a8 1
Brunhilde Skrevet 7. mai #11 Skrevet 7. mai For meg er "rød saus" den sausen man har på riskrem 🤭, så jeg har tomatsaus, ost, stekt sopp, sorte oliven og bittelitt bacon og/eller chorizo. Evt crème fraiche, rødløk og bacon, ikke ost, og masse purre i tynne ringer etter steking. 4
Tjukkis Skrevet 7. mai Forfatter #12 Skrevet 7. mai Brunhilde skrev (35 minutter siden): For meg er "rød saus" den sausen man har på riskrem 🤭, 🤣🤣 2 1
sofie777 Skrevet 7. mai #13 Skrevet 7. mai Laget denne sist helg. Ser frem til flere oppskrifter med dette etterhvert som jeg går gjennom ukemenyer 1
Gunstein123 Skrevet 7. mai #14 Skrevet 7. mai Tomatsaus, skinke, sopp og oliven. En osteblanding bestående av mozzarella og parmesan. Krydres med oregano. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå