Gå til innhold

Ela - bruden fra TV-Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kan vel glemme henne, jenter? :ler:

Dere som enda ikke har kjøpt drømmekjolen, har nå sjansen, bare se her!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Fantastisk! Akkurat sånn frisyre som jeg vil ha også :ironi:

Skrevet

Jeg går ut fra at det er mor og far vi ser på noen av bildene, helt utrolig hvor mye hun ligner - på begge. :overrasket:

Hun der dama der, altså. :ler:

Gjest Embla s
Skrevet

Hm, dette var rart :klø:

Han mannen med den åpne, hvite skjorten - er det brudgommen?

Er dette fra en dokumentar?

Gjest -eline-
Skrevet

Wow! Bløtkakekjoler og bløtkakeHÅR! :ler:

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Han så litt skummel ut,syns jeg. :sjenert:

Og ja, det er vel fra den serien som gikk på TVNorge, tror den het "Bryllupsgalskap" eller noe sånt. Ihvertfall var det mye galskap ute og gikk. :ler:

Endret av lillelou
Gjest gjest1
Skrevet

Nei, det er ikke brudgommen, sikkert faren hennes tenker jeg. Ela var med på en serie som heter Bryllupsfeber som gikk på TV Norge for ca 1 år siden. Det var om flere skandinaviske brudepar hvor vi fikk følge med på planleggingen og alle forberedelsene frem mot den store dagen. Ela tok kaka for å si det sånn. :ler:

Skrevet

Hadde hun virkelig TO kjoler???? Jeg så ikke dette programmet, men nå ble jeg nyskjerrig. Hvordan fungerte bryllupet hvis hun trengte to kjoler for to dager?

Jeg tror så gjerne at denne Ela tok kaka, ja... he he

Skrevet

men HUN var jo flott i forhold til det vi mistenker å være brudgommen(med åpen skjorte)

Skrevet (endret)
men HUN var jo flott i forhold til det vi mistenker å være brudgommen(med åpen skjorte)

Kremt.... Jeg synes hun var litt vel overpynta, for å si det sånn... :)

Men i forhold til han, så er jeg enig.

Endret av Caramba
Skrevet
Kremt.... Jeg synes hun var litt vel overpynta, for å si det sånn...  :)

Men i forhold til han, så er jeg enig.

LITT overpyntet ???? :overrasket:

Ser ut som en levende marengs synes jeg. Snakk om bad taste. :overrasket:

Gjest Fruktfat
Skrevet
Hadde hun virkelig TO kjoler???? Jeg så ikke dette programmet, men nå ble jeg nyskjerrig. Hvordan fungerte bryllupet hvis hun trengte to kjoler for to dager?

hun hadde byllupet over to dager (eller var det tre?) og det ble feiret skikkelig hele tiden. flere middager osv. så hun hadde en kjole hver dag.

ble feiret i polen tror jeg, de kjørte hest og kjerre gjennom byen med politieskorte...

Skrevet

psst..

brudgommen er ikke med på noen av bildene, regner med det er faren hennes på begge bildene med mannfolk i.

de feiret jo over flere dager, så selvsagt må man ha ny kjole hver dag! kan skjønne. :ler:

Skrevet

De to kjolene hennes er neste helt like. Snittet er det samme på begge. Skulle jeg "flesket" til med to kjoler, så skulle jeg sannelig valgt to som var helt forskjellige.

Ellers var det en meget underholdende Finn-annonse og tråd, så takk for den.. he he he..

Gjest Embla s
Skrevet

Står at hun ønsket en kongelig vielse... Det forklarer kanskje brudebildet (av bare HENNE) i den vanvittige gullforgylte rammen :ler:

Skrevet (endret)

OI! Wow... :overrasket: :hår: :grine2:

Endret av Binna
Skrevet

Det var da svært så mye negativt da!

Hadde dere lagt ut bildene av dere selv hadde vi nok ledd av dere og, så det er vel greit. Kan aldri tenke meg at alle hadde så vakre kjoler i alles øyne eller perfekt hå, eller brudgom for den del...

Skulle gjerne sett mennene deres, tviler på at alle de er noen skikkelige hunks heller...

Skjærp dere!!! Tenk på dere selv før dere kritiserer noen med utrolig karisma. So what, hun er litt spesiell, men for en fantastisk dame da! Den personligheten! Han er en heldig mann hansom giftet seg med henne..

Det er heldige om dere er halvparten så karismatisk, alle husker henne, ingen husker dere....

Gjest nevèsta
Skrevet

Jeg syns det verste er at hun ser så trist ut på alle bildene... Jeg håper hun koste seg mer enn ansiktsuttrykket tilsier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...