AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Vi skal kjøpe støvsuger og undersøker litt forskjellig. Skal begynne med kortidsutleie og må kunne rengjøre godt. Erfaringer med støvsugere som både støvsuger og vasker? Det høres ut som for godt til å være sant at det finnes en enkel og grei måte å få rene gulv på Vi kjøpte nemlig en trådløs en for noen år siden, og det var skuffende greier - klarer bare 20 minutter om gangen og tåler ikke hårstrå. Noen ulemper med vaskestøvsuger, sammenliknet med tradisjonell støvsuger? Anonymkode: de794...974
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Har en robotstøvsuger som også vasker. Syns den vasker dårlig. Den er fin til å vedlikeholde, men føler ikke det blir såå rent med den. Pleier å vaske gulvene og støvsuge skikkelig selv en gang i uka. Så tar roboten å støvsuger 3-4ganger og vasker 1-2ganger. Den bruker ca. 40-50min. Kjøkken, stue og gang. Anonymkode: a0c3f...a65
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skal begynne med kortidsutleie og må kunne rengjøre godt. Erfaringer med støvsugere som både støvsuger og vasker? Anonymkode: de794...974 Ikke fjernstart den uten at du har sett hva gjestene kan ha etterlatt seg på gulvet. Anonymkode: d1e72...673
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai Jeg har en roborock med vasking. Synes det blir som en ekstra grundig støvsuging egentlig. Vasker ikke vekk flekker slik den liksom skal gjøre Anonymkode: eb99b...574
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Ikke robotstøvsuger, det egner seg ikke i utleieboligen pga nivåforskjeller og trapper. Vanlig støvsuger med ledning, og vaskefunksjon er det jeg lurer på om har noe for seg, eller om det er like greit å moppe over. TS Anonymkode: de794...974
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå