Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Anonym951
Skrevet (endret)

.

Endret av Anonym951
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva du finner deg i og ikke. Jeg foretrekker at menn jeg dater er åpenbart interessert og viser engasjement for meg og mitt. Jeg vil at de skal ta initiativ, og vise at de bryr seg. Så gjør jeg det samme tilbake.

Om det ikke er viktig for deg at han er veldig interessert i deg, er det jo bare å fortsette å prøve. Personlig foretrekker jeg å date menn som er forelsket i meg. 

Anonymkode: 449ec...1dc

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han vært interessert hadde du ikke vært i tvil og han hadde vist det tydelig. Med mindre han er veldig sjenert, men det virker ikke som er saken her.

Anonymkode: cd22e...cb8

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt så høres han ut som en helt vanlig mann som egentlig ikke er interessert, men sier ikke nei takk hvis sjansen byr seg. Det skal du ikke ta til takke med. Jeg har opplevd både denne typen og menn som faktisk er skikkelig interessert, og da er det ingen tvil om hva de vil. De tar alle muligheter som byr seg når det kommer til samtale, kontakt osv. selv om de er sjenerte. Så denne mannen ville jeg helt klart tolket som uinteressert og funnet noen andre å bruke tiden min på. I tillegg: hvis du liker å ha gode samtaler og han er typen man må dra ting ut av, blir det veldig slitsomt å være i forhold med han.

Anonymkode: 524a8...756

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert.

Anonymkode: bef9d...92d

• Liker 4
Skrevet
Anonym951 skrev (8 timer siden):

Hei! Jeg møtte en fyr i fjor sommer (han var en venn av en venn) og vi hang med noen andre en dag. Han skulle reise hjem igjen på kvelden (han bor i en annen kommune) og så reiste han til utlandet et år. Jeg snakket litt med han på insta, men han svarte veldig kort og jeg følte jeg måtte dra samtalen veldig. Så jeg holdt ikke tråen lenge. Men så for en liten stund siden så dukket han opp igjen og vi hooka på en fest. Igjen begynte vi å snakke på snap, men det føltes fortsatt som om jeg stilte alle spørsmålene. Men er det dumt av meg å bli skuffet og føle at han også bør ta litt mer initiativ? Jeg inviterte han med på en til fest. Han kom, men han oppsøkte meg aldri. Selv om det virker som han er litt interessert. Hm skal jeg droppe han eller skal jeg prøve på nytt?

Får egentlig ikke følelsen at han er interessert ut ifra det du skriver. Det kan hende du legger litt mer i at dere har hooket på en fest enn det han gjør, men hvis du ser bort i fra dette så er det egentlig ingenting der.

• Liker 2
Skrevet

Kan hende han er redd for å "tråkke feil"? Du vet, mee too og feminismen, kan være et "vepsebol" å begi seg inn i.
Ser ingen grunn til at kvinner anno 2026 ikke kan ta alt initiativ.

AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (2 timer siden):

Kan hende han er redd for å "tråkke feil"? Du vet, mee too og feminismen, kan være et "vepsebol" å begi seg inn i.
Ser ingen grunn til at kvinner anno 2026 ikke kan ta alt initiativ.

Lykke til med å finne noen.

Anonymkode: 87eb9...5a8

AnonymBruker
Skrevet
Anonym951 skrev (På 6.5.2026 den 22.59):

Hei! Jeg møtte en fyr i fjor sommer (han var en venn av en venn) og vi hang med noen andre en dag. Han skulle reise hjem igjen på kvelden (han bor i en annen kommune) og så reiste han til utlandet et år. Jeg snakket litt med han på insta, men han svarte veldig kort og jeg følte jeg måtte dra samtalen veldig. Så jeg holdt ikke tråen lenge. Men så for en liten stund siden så dukket han opp igjen og vi hooka på en fest. Igjen begynte vi å snakke på snap, men det føltes fortsatt som om jeg stilte alle spørsmålene. Men er det dumt av meg å bli skuffet og føle at han også bør ta litt mer initiativ? Jeg inviterte han med på en til fest. Han kom, men han oppsøkte meg aldri. Selv om det virker som han er litt interessert. Hm skal jeg droppe han eller skal jeg prøve på nytt?

Han har jo droppa DEG, så den saken er jo  grei. 

Anonymkode: 8d834...023

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...