MarianneE Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai Ungen og jeg så Masterchef Australia i dag og temaet var sandwich. Torsdag er en teit dag her hjemme og vi fant ut at torsdager skal bli vår sandwichdag. Så da er det bare å tenke, google og tenke på kombinasjon. For litt inspirasjon: Hva er din favoritt sandwich? 1
visp Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai Tunfisk rørt med majones og litt salt, pepper, sitron eller eddik. Tynne skiver med rødløk og tomat på. 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai https://gladkokken.no/oppskrifter/biffsandwich-med-hvitloksbrod-dette-er-sa-godt Anonymkode: 02fbc...1d0 4
Gunstein123 Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai Enkelt og greit: En god ost og en god skinke, paprika og pesto. 1
BeeKind Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai elsker disse kombinasjonene: 1. Gulost, skinke, løk, tomat og agurk. 2. tomat, mozzarella og pesto 3. most avokado og fetaost, bacon og soltørka tomat Ideer til andre ingredienser: spirer og karse, skivet reddik, avokado, epleskiver, fetaost, hummus, salatkylling, roast beef, spekeskinke, Cole slaw, salami, kremost, syltet rødløk, aioli, eggerøre, krydder/urtesmør, bakt hvitløk, tzatziki 4
miagunda Skrevet 6. mai #7 Skrevet 6. mai MarianneE skrev (Akkurat nå): Noterer ned så blekket spruter her! Jeg å 😁
AnonymBruker Skrevet 6. mai #8 Skrevet 6. mai Focaccia eller schiacciata med: Masse smør Pesto og aioli(selvsagt hjemmelaget) Spekeskinke Ost Isbergsalat, tomat, agurk og paprika. Milde himmel hvor godt det er. Kunne spist meg ihjel. Anonymkode: 8a530...89a 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #9 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Focaccia eller schiacciata med: Masse smør Pesto og aioli(selvsagt hjemmelaget) Spekeskinke Ost Isbergsalat, tomat, agurk og paprika. Milde himmel hvor godt det er. Kunne spist meg ihjel. Anonymkode: 8a530...89a Glemte! Entrecotesandwich! Det er så nydelig det. Deilig saftig brød med aioli, ruccola, tomat, deilig entrecôte. Serveres med bearnaisesaus og pommes frites. Anonymkode: 8a530...89a 1
Gunstein123 Skrevet 6. mai #10 Skrevet 6. mai BeeKind skrev (15 minutter siden): roast beef Selvfølgelig. Med remulade, sylteagurk og rå løk.
AnonymBruker Skrevet 6. mai #11 Skrevet 6. mai Knust avakado med litt sitron over. Nam. Anonymkode: 76cb8...cf2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #13 Skrevet 6. mai Banh mi med and og mengder syltede grønnsaker. Anonymkode: f8513...911
Plexi Skrevet 6. mai #14 Skrevet 6. mai Leppeblomst skrev (24 minutter siden): Klassisk reker, dill og majones Banh mi Der har du to av mine favoritter også! Og etter at jeg oppdaget Lerøy ferdigpillede reker orker jeg ikke styre med de fryste som må pilles lengre, de fra Lerøy er sjef. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #15 Skrevet 6. mai MarianneE skrev (1 time siden): Ungen og jeg så Masterchef Australia i dag og temaet var sandwich. Torsdag er en teit dag her hjemme og vi fant ut at torsdager skal bli vår sandwichdag. Så da er det bare å tenke, google og tenke på kombinasjon. For litt inspirasjon: Hva er din favoritt sandwich? Liker det enkelt. Ciabatta med god ost,skinke,agurk,paprika og eggrøre. Anonymkode: d291f...d69
AnonymBruker Skrevet 6. mai #16 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): https://gladkokken.no/oppskrifter/biffsandwich-med-hvitloksbrod-dette-er-sa-godt Anonymkode: 02fbc...1d0 Elsker den dressingen i oppskriften😍 bruker nøyaktig den samme når jeg spiser roastbiff Anonymkode: 397ac...1ff
AnonymBruker Skrevet 6. mai #17 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Elsker den dressingen i oppskriften😍 bruker nøyaktig den samme når jeg spiser roastbiff Anonymkode: 397ac...1ff Jeg også, pluss den er veldig god til fish and chips eller fritert fisk (synes jeg da) Anonymkode: 02fbc...1d0
AnonymBruker Skrevet 6. mai #18 Skrevet 6. mai Brød smurt med aioli, mye salat, bacon og mozzarella, toppet med balsamico Kyllingkarri (bland ferdigstekt kylling med majones/rømme og tilsett karri og diverse krydder, må prøve seg frem), salat, rødløk og paprika Anonymkode: 46352...5d4
AnonymBruker Skrevet 6. mai #19 Skrevet 6. mai Jeg er sikkert enkelt fordi jeg liker osteloff (landgang) med ost, skinke, majones, salat og agurk. Elsker det. Anonymkode: e19e0...7c3
AnonymBruker Skrevet 6. mai #20 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er sikkert enkelt fordi jeg liker osteloff (landgang) med ost, skinke, majones, salat og agurk. Elsker det. Anonymkode: e19e0...7c3 Sleng på litt rødløk også så blir det noe helt annet! Nam! Anonymkode: e19e0...7c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå