Sofiei Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai Nå har tv2 lagt ut ny sesong. Og hele sesongen i en smell. Skal vel litt til for å toppe den siste sesongen fra Australia, men jeg skal i alle fall se denne og. Tipper vi er flere? 2
colasolo Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai Ja! Gleder meg. Håper jeg har selvkontroll nok til å ikke se alt på engang. Venter til helga med å starte. 1
Soleil70 Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai Likte UK mye bedre enn Australia forrige gang, så vil sjekke ut denne. Spådd gråvær på lørdag 😄
Kålrota Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai Tror jeg må ha en liten pustepause etter Australia. Herlighet. 4
ada@ Skrevet 6. mai #6 Skrevet 6. mai Kålrota skrev (37 minutter siden): Tror jeg må ha en liten pustepause etter Australia. Herlighet. Enig😅 1
Sofiei Skrevet 7. mai Forfatter #7 Skrevet 7. mai (endret) Soleil70 skrev (10 timer siden): Likte UK mye bedre enn Australia forrige gang, så vil sjekke ut denne. Spådd gråvær på lørdag 😄 Likte forrige sesong, satser på denne også er litt juicy 🤭 Endret 7. mai av Sofiei
kari2 Skrevet 7. mai #9 Skrevet 7. mai Grace insisterer på å ta absolutt alt i verste mening, stakkars mann, han tør nesten ikke si noe. 1
ada@ Skrevet lørdag kl. 21:18 #10 Skrevet lørdag kl. 21:18 Jeg skulle ta MAFS pause etter Australia, men Neida, nå er jeg på mafs-kjøret igjen🤣🙈. Liker ikke forholdet med hun som mobber/baksnakker ektemannen. I episoden idag sier hun liksom fine ting om forholdet, men når hun er ferdig med å snakke er det liksom som om hun ikke mener det likevel. Og forholdet mellom julia-ruth og han divaliettellerannet skjønner jeg ingenting av? 1
captiva Skrevet lørdag kl. 22:44 #11 Skrevet lørdag kl. 22:44 Omtrent alle damene var misfornøyde med mannen de fikk i starten. Er de ikke med på dette for å bryte noen mønstre som ikke har fungert før og ikke kun gå på utseende? Men flere av de var så skuffa fordi mannen ikke så ut som de ønsket. 2
ada@ Skrevet søndag kl. 19:16 #12 Skrevet søndag kl. 19:16 Og klærne til noen av dem….men d er kanskje meg. Stringtruse og gjennomsiktig bukse f eks…
MissStiles Skrevet mandag kl. 17:58 #13 Skrevet mandag kl. 17:58 Trodde også at jeg kom til å ta en pause etter MAFS Australia men neida… Virkelig mange av damene som er misfornøyd. Altså hvis man tidligere kun har vært sammen med bad boys og det ikke har funket, er det vel en grunn til det. Håper de gir mannen sin en sjanse i hvert fall.. 2
Ville91 Skrevet onsdag kl. 18:32 #14 Skrevet onsdag kl. 18:32 Denne er jo skikkelig gjesp å se rett etter siste fra Australia😅😅 Lite intriger så langt. 4
Sofiei Skrevet onsdag kl. 19:00 Forfatter #15 Skrevet onsdag kl. 19:00 Ville91 skrev (27 minutter siden): Denne er jo skikkelig gjesp å se rett etter siste fra Australia😅😅 Lite intriger så langt. Ja det var tamt gitt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå