AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai Er din hage blomster og trær?! Bærbusker? Grønnsaker? Eller litt av alt ? Anonymkode: 7dc3d...917
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai Plen! Og så spørs det jo litt på størrelsen om man har plass til busker og en dullion bed. Jeg har hage-gressplen på 16 kvadrat med hekk på tre sider og terrasse på den fjerde. Flere av naboene har kun terrasse. Anonymkode: 4e0dc...94f 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai Da jeg vokste opp hadde vi flere slag frukt trær, bærbusker, potet lapp,, jordbær, og en del med blomster og sitte omeråde. På gården vi frukttrær, bærbusker, drivhus med tomater,salat, osv og poteter og gulrot. Der vi bor nå var det kun plen. Vi har plantet solbær og rips, og har tenkt å plante noen epletrær og plomme, så har vi tenkt å sette opp drivhus. Har potet, kål og gulrot på en jordlapp hos naboen som er kamerat av gubben Anonymkode: 633f1...55e
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai For meg så er hagen det som er utenfor terrassen, altså plenen som jeg har og med blomsterbed, frukt- og bærbusker + pallekarmer med urter og grønnsaker. Der jeg bodde før i en firemannsbolig så hadde vi felles hage med plen og bare et epletre. Det var hage det også for meg. En terrasse eller platting med blomsterkrukker er ikke hage. Det er… ja, en terrasse eller platting. Anonymkode: 37dc5...b53 1
Crab_Nebula6523 Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er din hage blomster og trær?! Bærbusker? Grønnsaker? Eller litt av alt ? Anonymkode: 7dc3d...917 Hage for meg er over 200 forskjellige blomster, stauder, bærplanter og frukt busker/trær til humler, bier og sommerfugler. Jeg planter KUN verdifulle blomster ift innhold av nektar og pollen som de er avhengig av. Det er hagen sin det💜💜 1
Wonders Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai Det er alt fra ballkonghage, krukkehage, takterrasse, til større områder nede på bakkenivå. Grønne fingre eller ikke, alle må vi innom naturen innimellom. 1
Abra Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai Fin plen, ripsbusker. Og blomster som er arvet fra bestemors hage. 1
Okapi Skrevet 8. mai #8 Skrevet 8. mai Nyttevekster, for det meste. Var mosete plen og slitne blomsterbed da jeg overtok, mens det nå går mest i jordbær, bringebær, bjørnebær og rips, samt tomater når det er sesong for å plante sånt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #9 Skrevet 8. mai Vi har plen, en blomstrende busk, bærbusker, klatreplanter, og blomster i et lite bed. Anonymkode: 4d4bd...a1a
AnonymBruker Skrevet 8. mai #10 Skrevet 8. mai Vi har hage på 1,5 mål, styrer på hvert år men kommer aldri i mål Anonymkode: 50d26...286
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå