Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For to dager siden drakk jeg ca 250 ml kombucha og i dag en god slurk av flaska. Har nå fått skikkelig diaré og springer på do hele tiden. Kan man virkelig få slike reaksjoner av så lite kombucha. Har kun prøvd det en gang før og drakk da en hel flaske. Var ganske ok i går så synes det er rart at reaksjonen kommer i dag. Har noen erfaring med dette. Er det sansynlig at det lille jeg har drukket kan forårsake skikkelig magetrøbbel. 

Anonymkode: 3f0a6...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For to dager siden drakk jeg ca 250 ml kombucha og i dag en god slurk av flaska. Har nå fått skikkelig diaré og springer på do hele tiden. Kan man virkelig få slike reaksjoner av så lite kombucha. Har kun prøvd det en gang før og drakk da en hel flaske. Var ganske ok i går så synes det er rart at reaksjonen kommer i dag. Har noen erfaring med dette. Er det sansynlig at det lille jeg har drukket kan forårsake skikkelig magetrøbbel. 

Anonymkode: 3f0a6...8f5

Sitat

Derimot er det registrert flere dokumenterte tilfeller av alvorlige bivirkninger, også dødsfall, som kan knyttes til inntak av kombucha. Det er mulig at disse negative virkningene skyldes at drikken har blitt forurenset i forbindelse med hjemmeproduksjon.[5][6] Terapeutisk bruk av kombucha har blitt frarådet, ettersom de helsefremmende virkningene ikke har latt seg bevise, samtidig som det knytter seg helsemessig risiko til inntak av kombucha.[4]

Kanskje ikke så rart om du ble litt dårlig i magen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...