Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er samboere/ektepar og ikke har barn eller barn som bor hjemme, hvor ofte er dere i kontakt med hverandre gjennom dagen, enten via sms/sosiale medier og telefonsamtaler? Tenker da på kontakt som ikke har noe med logistikk å gjøre. 

Anonymkode: f1174...53a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hele dagen egentlig, med mindre man er svært opptatt.

Anonymkode: 301f3...227

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig sjelden det er kontakt som ikke handler om logistikk, og da er det som regel at en av oss har lest en interessant artikkel.

Anonymkode: 8b3f6...ec9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hele dagen egentlig, med mindre man er svært opptatt.

Hvorfor det? Har ingen av dere jobb? Hva er grunnen til at dere har kontakt hele dagen? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har reisejobb. Ringer vanligvis et par ganger om dagen/ kvelden når han er bortreist. I løpet av min arbeidstid blir det kun ringt dersom det er helt nødvendig.

Anonymkode: 71647...60d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg (ts) kan jo dele hvordan vi har det. I starten ville jeg ha kontakt via sms minst en gang om dagen, nå har vi bodd sammen i snart fire år, og det «behovet» er ikke lenger tilstede. Holder for oss begge to at vi sees når vi er hjemme, er det logistikk så tar vi kontakt ved behov, men det meste kan vente til etter jobb ettersom vi ikke har barn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor det? Har ingen av dere jobb? Hva er grunnen til at dere har kontakt hele dagen? 

Begge har jobb. Nei vi chatter bare🤷‍♀️ Ingen spesiell grunn. Vi bestevenner i tillegg til partnere da.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen meldinger iløpet av dagen, spør om det går bra eller forteller om noe som skjer f.eks.

Anonymkode: f89ff...b04

AnonymBruker
Skrevet

Er han på jobbreise så snakkes vi ikke sammen hvis det ikke er noe viktig. Men snakker ikke bare for å snakke sammen med han nei. Jeg jobber og bor med han. Så vi snakker masse sammen ellers. Men godt å få litt fri og bare være egoistisk også. 

Anonymkode: 25c71...7fe

AnonymBruker
Skrevet

Noen meldinger. Har jobb hvor jeg har lov til å bære med meg mobil

Anonymkode: 49c95...f34

AnonymBruker
Skrevet

Vi har som regel jevnlig kontakt gjennom dagen.

Noen dager ingenting, andre ganger mye. Det varierer hvor hektisk dagen på jobb er og hva vi kommer på at vi vil dele.

Vi snakker også ofte sammen på telefon til og / eller fra jobb også. 

Vi har vært sammen i 10 år, og samboere i 4. 

Anonymkode: 45c4e...16b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I arbeidstiden? Aldri. Vi snakkes jo hjemme, og om vi kontakter hverandre i arbeidstiden så må det være veldig viktig.

Anonymkode: 467ea...34c

• Nyttig 1
Skrevet

Hele dagen. 24/7. Og nei. Jobber ikke. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

I løpet av dagen? Du mener arbeidsdagen?

Aldri. Dvs han sender en kort melding hver dag idet han drar fra jobb, for da vet jeg at jeg kan begynne å lage middag (jeg slutter på jobb før ham). 

Vi snakkes jo hjemme. Når vi er på jobb er vi på jobb. 

Anonymkode: 849dd...d22

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Dere som er samboere/ektepar og ikke har barn eller barn som bor hjemme, hvor ofte er dere i kontakt med hverandre gjennom dagen, enten via sms/sosiale medier og telefonsamtaler? Tenker da på kontakt som ikke har noe med logistikk å gjøre. 

Av og til noen snapper. Har veldig skjeldent kontakt om det ikke vedrører noe praktisk som info eller planlegging. 

Anonymkode: f182a...19e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Begge har jobb. Nei vi chatter bare🤷‍♀️ Ingen spesiell grunn. Vi bestevenner i tillegg til partnere da.

Jeg anser også min samboer som en av mine beste venner, men jeg har jo ikke daglig kontakt med bestevenninnen min heller. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen dager er det 0 kontakt. Andre dager sender vi kanskje noen meldinger, snapper eller memes som ikke er om barnet eller logistikk. Om vi ringes er det som regel bare fordi det er noe logistikk vi må avtale eller kanskje en sjelden gang om det har skjedd noe på jobb vi har behov for å prate (klage) 5 minutter om. 

Da vi var litt yngre og ikke hadde vært sammen like lenge chattet vi mye gjennom dagen. Begge jobber på PC så hadde bare chat med samboer og venner på PC sammen med jobbchatter. Men nå har vi ikke det behovet. 

Vi er jo på jobb så vi er jo opptatt samtidig er vi ikke leger vi jobber på PC på kontor så det er tid til å sende en melding iløpet av dagen om man vil men respekterer at den andre er på jobb såklart. 

Anonymkode: c120c...083

Skrevet

Det varierer veldig. Vi sender alltid en snap til hverandre ila dagen, stort sett. Det er ikke så mye mer enn det, med mindre noe spesielt skjer. Vi ringes heller hvis det er noe spesielt.

Hvis en av oss reiser bort i forbindelse med jobb er det litt mer teksting, og så snakkes vi alltid om kveldene.

Skrevet

Aldri egentlig. Vi er jo sammen fysisk når vi er hjemme, når vi er borte på jobb eller andre ting er det ingen av oss som sitter på telefonen.. Unntatt kanskje om en av oss er borte lenge, men det skjer veldig sjelden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri igjennom en arbeidsdag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...