Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er du fornøyd med det? Jeg har Telenor nå og vil bytte fordi det er helt hinsides dyrt. 

Anonymkode: 4caf8...bca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker Happybytes, og har gjort det i mange år. Betaler 198 i mnd med 12 gig data. Svært fornøyd, aldri hatt noe trøbbel. Full Telenor-dekning.

Den absolutte oppsiden for oss (som kanskje ikke er så relevant for mange andre) er at de har latterlig lave priser for bruk i USA og Thailand – så lave at vi bruker telefonen i USA akkurat som om vi befinner oss i Norge/EU. Det var i sin tid grunnen til at vi valgte dem som leverandør fremfor alle de andre.

Anonymkode: fd5f1...975

AnonymBruker
Skrevet

Har telenor. Jobben som betaler så det har ikke så mye å si for meg. Men er fornøyd med dekningen. 

Anonymkode: 70da6...27c

AnonymBruker
Skrevet

Ice 12gb + Frihet. 328,- i mnd og trenger ikke fast bredbånd verken hjemme eller på hytta🥳

Anonymkode: 5274b...707

AnonymBruker
Skrevet

Ice 1GB.

Det finnes jo en side der man kan sammenligne abonnementer. Husker ikke hva den heter i farta.

Anonymkode: cc8e2...e64

Skrevet (endret)

Bruker også Ice etter å ha byttet fra Telia. Ble billigere. ( Har Ice Max til 399,-)

Hadde Chess fra 2004 og var sååå fornøyd med dem, men så kjøpte vel Telia dem opp... Telia hadde jeg mye tull med, ikke hatt noe med Ice. Bare hatt I fire mnd, men allikevel... 

Endret av Perfume
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ice 12gb + Frihet. 328,- i mnd og trenger ikke fast bredbånd verken hjemme eller på hytta🥳

Er det Frihet som gjør at det koster ekstra? Står på Ice.no at det koster 279,- for 12 GB.
Og skjønner at jeg må snakke med dem, for sønnen min som står på mitt abonnement betaler 350,- for 10 GB. 

Jeg betaler 179,- for 2 GB. Jeg bruker omtrent ingen data i løpet av mnd.

Anonymkode: 3546e...81b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hm... Det der er faktisk en svært god deal dersom en klarer seg med 25 Mbit/s (det gjør jo de fleste av oss), befinner seg innenfor dekningsområdet, ikke bor i et sameie/borettslag med bredbånd innbakt i felleskostnader og ikke har andre i husstanden som ønsker å bruke nettet mens du selv ikke er hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

299,- fri data fra ice. 

Anonymkode: f4639...c90

AnonymBruker
Skrevet

Telenor. Ubegrenset data til 399.

Anonymkode: 8992d...cfd

AnonymBruker
Skrevet

Onecall 2gb familieabonnement for 2, kr 239 i måneden. Pleier å ekstra gb når vi reiser på ferie, men trenger det ikke ellers i året. Blir alltid rullet over noe mb. Ser vi har 3,4 gb denne måneden. 

Anonymkode: 9bfce...d4f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og er du fornøyd med det? Jeg har Telenor nå og vil bytte fordi det er helt hinsides dyrt. 

Hvis du har mobil som støtter esim, så trenger du ikke noe i Norge om du bruker roaming - det er ikke så langt til Sverige, sånn relativt, om en ønsker noe Svensk noe. Koster noe ekstra, men ikke så mye.

Indirekte vet en også at flere Norske har dårlig økonomi, og ikke råd til å drifte vanlig bankId login - som en burde ha, opp mot to faktorisering, opp mot noe så sensitivt og kritisk som telefon abonoment.

Norge er et skrøpelig land - en kan se utenfor Norge om en misfornøyd. Ville ikke stort på DNS servere i Norge heller, når en er såpass useriøs at en ikke gidder å bry seg om toautentisering - da har man nådd bunnen 😇

Anonymkode: 6101d...636

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Chilimobil 20gb, 249,- i måneden men siden vi er flere i familien som er abonnent der er det litt rabatt å hente.

Jeg er veldig fornøyd; god dekning (Telia) og rollover, aldri hatt noen problemer med Chilimobil. 

Anonymkode: f93e7...59b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bruker Happybytes, og har gjort det i mange år. Betaler 198 i mnd med 12 gig data. Svært fornøyd, aldri hatt noe trøbbel. Full Telenor-dekning.

Samme her

Anonymkode: 35a88...c6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan løser du det når du vil streame på tv’en?

Anonymkode: 1b763...398

Skrevet

Ice Super 60GB. 299 kr/mnd. Jeg er veldig fornøyd. 

Mulig det ikke er samme tilbud på dette abonnementet hele tiden, men jeg har sett det komme flere ganger. 

Skrevet

Chilimobil, 20 GB for 249,- pr mnd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvordan løser du det når du vil streame på tv’en?

Anonymkode: 1b763...398

Ved å bruke mobilen som hotspot/router. Har 1000gb i abonnentet, ingen sjans å bruke det opp. Bruker det til alt, og slipper fastlinje🥳

AnonymBruker
Skrevet

Happybytes til ca 150 kr i mnd. 

Anonymkode: f78e5...5f3

Skrevet

Takk for tips til å sjekke ut Happybytes. Har nå byttet fra Ice med 2GB til 179,-, til Happybytes med 5GB til 138,- :juhu:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...