Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overvektig, har dårlige knær og har overpronasjon. Jeg jobber med å gå ned i vekt, og går mye, men kjenner at jeg trenger bedre joggesko. Hvilke vil dere anbefale til meg? 

Anonymkode: 65f9e...00c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et spørsmål du nok får gode svar på hvis du søker det opp på Google eller annen søkemotor. Joggesko kommer i utallige modeller som hver har sin egen passform, så skal du finne gode sko som passer dine behov og dine føtter må du faktisk prøve de på. Det går an å bestille flere modeller hjem fra nettbutikk, og beholde de sitter best på foten. Husk å variere underlaget for å unngå skader, skog og mark er ypperlig! Hvis du har budsjett til det er det også en fordel å ha flere par joggesko du kan veksle mellom. Belastningsskader og smerter er det siste du trenger når målet er å bevege seg mye.

Lykke til, jeg heier på deg! 

Anonymkode: a1560...242

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sverger til Hoka Clifton, men jeg vil anbefale deg å få hjelp til gode riktige joggesko på for eksempel løplabbet eller en god sportsbutikk 

Anonymkode: a20cf...c50

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Støtter Løplabbet. Jeg har feks joggesko fra Topo som er fantastiske til jogging, men de er ikke så gode å gå i. 

Anonymkode: 6e973...db2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for hjelp og svar :) Jeg har googlet litt og tenker også å dra i sportsbutikk, men tar gjerne imot tips og råd fra andre også. Vi har ikke veldig god økonomi, men tenker at det er riktig og viktig at jeg prioriterer helse høyt nå, og da er gode joggesko noe jeg bør prioritere. 

Anonymkode: 65f9e...00c

AnonymBruker
Skrevet

Asics Gel Kayano er fantastisk for overpronasjon - og de er alltid på lista over sko for de som har overpronasjon. Jeg kjøpte mitt første par Kayano i en sånn spesial løpebutikk og de var spinndyre, men nå som jeg vet str og modell kjøper jeg de på tilbud og outlet. - Anbefales!

Anonymkode: c64bf...b22

AnonymBruker
Skrevet

Skechers arch fit. De har ulike modeller som kan egne seg til gåing. 

Anonymkode: ecec9...b5c

AnonymBruker
Skrevet

Asics, Reebok, Mizuno og Adidas har stort sett de beste skoene, men akkurat du og din kropp er det vanskelig for andre å svare på.

Anonymkode: 09596...1a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...