AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Hva spiser dere? Og hvor kjøper dere matvarene? Anonymkode: 4df08...5e6
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Jeg fyller opp en stor fryser med storfekjøtt hver høst, og så fyller jeg på litt på våren. Jeg spiser mest kjøttdeig som jeg kjøper av lokale bønder. Kjøper også masse biff og grytekjøtt samtidig. Egg fra lokale bønder. Litt bacon (kjapt å steke på jobb) fra butikken. Gulost, smør, fløte, rømme, innmat og salt fra butikken. Jeg har familie som jakter og får litt viltkjøtt av dem. Drikker vann, Farris og litt tankmelk. Tankmelka kjøper jeg av lokale bønder. Anonymkode: 5431f...305 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Jeg spiser kjøtt i diverse varianter. Jeg er glad i lam, så jeg kjøper så mye jeg har plass til i fryseren på høsten. Kjøper egg fra beitehøns hos en lokal bonde, der kjøper jeg også kjøtt innimellom. Noen ganger handler jeg på REKO-ringen, det har vært forskjellige stykningsdeler av storfe, lam og geit. Vurderer om jeg har plass til en ekstra fryser, om jeg ender med det er planen å kjøpe større kjøttkasser både fra økologiske gårder og fra jegere. Økonomi gjør at jeg kjøper mest på butikken. Det blir kjøttdeig, oksestek, entrecote og biff i datodisken, høyrygg, oksehaler, frosne kyllinglår og kyllingvinger, reinsdyrskav, andebryst, torsk, reker, ... Jeg har prøvd å spise sardiner, men der trengs det nok litt tilvenning for meg - ellers er det en enkel måte å spise på farten. Jeg spiser også litt spekemat innimellom. Bruker fløte, smør, storfetalg, havsalt, Innimellom blir det også en del ost. Kjøper baconsvor stekt i svinefett som jeg maler opp og bruker bl.a. til paibunn, noen ganger brøderstatning og som Om du trenger inspirasjon til måltider, så vil jeg anbefale å starte med f.eks. "steak and butter girl", "ketogenic woman" og "meet carnivore" på youtube, De har i alle fall gitt meg inspirasjon til å variere litt, men det er mange som deler mye god inspirasjon. Anonymkode: a8d77...060 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå