AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Spørsmålet trenger litt mer kontekst for å få gode svar. Disse tingene er fine til mange situasjoner, men kan være for avslappet eller uformelt til andre situasjoner. Fortell litt mer, så får du nok god tilbakemelding. Anonymkode: b926f...f81 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Ja jeg synes det. Fine farger som passer sammen Anonymkode: 70b3b...4f8 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Buksa er ok, skoene helt greie, genseren synes jeg er grusom, mest pga fargen. Anonymkode: a51c5...0d4 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Ser flott ut dette! Skoa minner litt om de min onkel brukte da han klippet gress på 70 tallet. Anonymkode: 227cc...94d 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg har de skoene selv og elsker dem. Veldig gode å gå med ❤️ Bruker dem til alt. Anonymkode: 74d69...3cd 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai Skoene synes jeg ikke var fine og passet ikke til antrekket, men buksa og genseren synes jeg var fine sammen. Anonymkode: 0fbd1...6d1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai Synes genseren var stygg, men buksa og skoene fine. Vet ikke helt om de passer sammen, tror buksa er finest med sandaler. Antrekket på bildet av buksen var jo fint. Anonymkode: fcd66...735
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes genseren var stygg, men buksa og skoene fine. Vet ikke helt om de passer sammen, tror buksa er finest med sandaler. Antrekket på bildet av buksen var jo fint. Anonymkode: fcd66...735 Enig. Fargen på genseren ble for knæsj. Anonymkode: a9ae3...474
Adrenalina1 Skrevet 5. mai #10 Skrevet 5. mai Buksa hadde vært fin med en annen farge. Skoene og genseren var ikke fine.
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Skrevet 5. mai Okergul og olivengrønn er to farger som passer fantastisk sammen. Jeg er mer vandt til å se disse fargene om høsten da de er en klassisk, naturlig fargekombinasjon som ofte oppleves som lun, harmonisk og høstlig men de funker jo hele året. Begge fargene er dempede og har gylne undertoner, noe som gjør at de passer godt sammen. Olivengrønt fungerer som en rolig base, mens okergult tilfører varme og energi uten å bli for skrikende. Og skoene passer også godt i helheten. Anonymkode: a0b2d...6a4 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #12 Skrevet 5. mai Kjempefin kombo hvis du kler fargen på genseren. Anonymkode: b239f...a5a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #13 Skrevet 5. mai Ikke noe galt med klærne, men for meg er det der høstfarger. Kunne gått i det på høsten, men ikke nå på våren. Anonymkode: 195ff...a95
AnonymBruker Skrevet 5. mai #14 Skrevet 5. mai Nå til våren hadde den genseren vært kjempefin til f.eks. hvite linbukser eller en shorts! Anonymkode: a7e86...4b3
Luringa Skrevet 5. mai #15 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Anonymkode: 9f430...e5b Hvor er klærne fra? Likte de! Tror det blir fint. 1
enhjørningfis Skrevet 5. mai #16 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Anonymkode: 9f430...e5b Ikke sammen vel? Det blir vel litt kræsj fargemetning?
AnonymBruker Skrevet 5. mai #17 Skrevet 5. mai Helt vanlig «daffe-antrekk» til å slappe av hjemme i hagen, kanskje stikke innom butikken og kjøpe en is og gå tur i nabolaget med bikkja. Jeg hadde ikke gått på jobb sånn. Anonymkode: 6c098...4f8 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #19 Skrevet 5. mai Jeg liker både buksa og skoene, men er ingen fan av genseren. Fargene harmonerer godt nok: det er bare det at jeg ikke synes den var noe fin. Men det er mest mine personlige preferanser. Det kommer selvsagt også an på hva du mener med hverdags. Jeg jobber på en arbeidsplass uten kleskode, og hos oss er det veldig variert stil. Her kunne man kommet på jobb i dette antrekket, men mer uformelt enn dette bør det ikke være. På universitetet som ligger ved siden av min arbeidsplass kan man komme sånn kledd både som student og som ansatt. Anonymkode: fe4be...99a
Wonders Skrevet 6. mai #20 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Anonymkode: 9f430...e5b Bare om det er helt Helt casual. Elsker fargene og mykheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå