Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er da en mann som er samboer med en fantastisk mor og kvinne. Alt er således bra, men det er mangel på sex og sexlyst. Hun er og har nok vært sliten over tid som både mamma og arbeidstaker, samboer osv...

Men jeg stiller meg stadig til disposisjon for og avlaste henne med unger, husarbeid, osv uten at hu Tar i mot hjelp. Jeg gjør selvfølgelig mye husarbeid av meg selv ellers. Men det virker nesten som om hun ikke er interessert i å få mere tid og overskudd. Trolig har det noe med at hun ikke klarer å miste helt kontrollen.

Men så til saken. Sexen er nesten fraværende. 1 gang i mnd kanskje. Å jeg har behov for mye mere og har mye mere lyst. Vi snakker åpent om dette, å hun sier ikke noe særlig mere enn at det bare er det at hun ikke har lyst, å at det ikke har noe med meg å gjøre. Men nå drepes selvtiliten min, selvbildet osv. Bit for bit. Det er vår, jeg er kåtere en noen gang, men uansett hva jeg gjør så har hun ikke lyst. Jeg maser ikke. Jeg jobber i det stille med og tilrettelegging for overskudd og bedre tid som nevnt. Hva gjør jeg? Eller hva er galt? Jeg trenger sex men jeg trenger og min kjære samboer mere enn noe annet. 

Br. Mann 36

Anonymkode: 4ef28...aa7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig dette. Det er fælt å gå rundt kåt hele tiden, jeg er kvinne men kan relatere til situasjonen din. Jeg mener jo at din samboer ikke kan nekte deg et sexliv, men hun kan jo heller ikke ha pliktsex 

Anonymkode: 32f21...d56

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får gjøre som en kollega av meg, han har en kvinne på hver plass han besøker ifm arbeid. Alle kvinnene han har seg med er også i forhold, de er utsultet på oppmerksomhet og sex. 

Nå har han også klart mesterstykket å få et forhold med ei på kontoret. Hun er også i et forhold, men hun er relativt nyansatt så hun vet ikke om alle de forholdene han har hatt. Komisk alt sammen. 

Om dere lurer på bransje, så er det staten, på fylkesnivå. 

Anonymkode: 804f1...bb4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon. Jeg aksepterte det, men over tid kunne jeg ikke la være å merke at dette ikke utgjorde et problem for henne, og hun gjorde ingen ting for å forbedre situasjonen. Hun hadde altså ingen vilje til å komme meg i møte. 
Resultatet var at jeg var at jeg forble like kåt, men mistet lysten på henne. Da hun forstod dette etter flere år ble hun veldig på tilbudssiden, men da var toget gått for min del. Det var åpenbart at hun hadde ikke lyst på meg, hun forsøkte bare desperat å redde forholdet. Hun tilbød ikke nærhet og intimitet, hun stilte kjønnsorganet sitt til disposisjon.

Jeg klandret henne ikke for at hun i det minste gjorde denne innsatsen, men det ble for lite for sent. Dessverre. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Synes 1 gang i mnd er bra, hva er viktigst..deg få sex...eller din kone?

Har du tenkt på det tredje skiftet? Har du tenkte på hormoner? Hvordan har du vært mot henne før?

Les 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg stiller meg stadig til disposisjon for og avlaste henne med unger, husarbeid, osv uten at hu Tar i mot hjelp. Jeg gjør selvfølgelig mye husarbeid av meg selv ellers. Men det virker nesten som om hun ikke er interessert i å få mere tid og overskudd. Trolig har det noe med at hun ikke klarer å miste helt kontrollen

Les noen ganger til...jeg stiller til disposisjon... avlaste...

Dette er noe du / dere gjør automatisk når man bor i et hus...når mannfolk skriver.  Jeg HJELPER henne med huset... hvorfra er det ikke godt nok..

Du skal ikke hjelpe til ..du skal GJØRE.

Mange trur at å "hjelpe" til i huset og barna er "romantiske" og at dette vil gjøres at kona blir mer "avslappet"

Samme som at mannfolk sier .kan du ikke skrive liste på hva jeg må gjøre... NEI...vi skal ikke trenge det 

Som kone med lite sexlyst kan jeg si det ligge mye bak ..og selv om din kone forteller deg det...er der ikke sikkert du vil skjønne.

Når dere har sex, er det kjapt inn og ut? Får du henne kåt? Er det sex tid...på din tid? Eller gir du henne nok til å bli varm..god..og kåt? Kanskje hun gir deg sex1 gang i mnd...bare for at du skal komme...og da kan jeg love deg at "plikt" sex er det verste. 

Mitt største spørsmål er...er du en mann som står ved din kone siden selv med lite sex? Er hun din verden?

Eller vil du og nedre venn ha mer sex .og kanskje finne sex andre steder...og kanskje gå fra din kone for mer sex med annen kvinne?  

• Liker 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (43 minutter siden):

Har du tenkt på det tredje skiftet? Har du tenkte på hormoner? Hvordan har du vært mot henne før?

Les 

Dette er noe du / dere gjør automatisk når man bor i et hus...når mannfolk skriver.  Jeg HJELPER henne med huset... hvorfra er det ikke godt nok..

Mange trur at å "hjelpe" til i huset og barna er "romantiske" og at dette vil gjøres at kona blir mer "avslappet"

Samme som at mannfolk sier .kan du ikke skrive liste på hva jeg må gjøre... NEI...vi skal ikke trenge det 

Som kone med lite sexlyst kan jeg si det ligge mye bak ..og selv om din kone forteller deg det...er der ikke sikkert du vil skjønne.

Når dere har sex, er det kjapt inn og ut? Får du henne kåt? Er det sex tid...på din tid? Eller gir du henne nok til å bli varm..god..og kåt? Kanskje hun gir deg sex1 gang i mnd...bare for at du skal komme...og da kan jeg love deg at "plikt" sex er det verste. 

Viktige ting du påpeker. En mann som må styres for å "bidra" er ikke tennende. Vi kvinner tenner på voksne menn som naturlig tar ansvar for hjem, familie og oss, og som ikke bare "hjelper til". Dessuten er trygghet, trivsel og velvære i forholdet vesentlig. Menn skjønner jevnt over at tilstrekkelig trygghet, trivsel og velvære med mannen må være på plass for å få en ny kvinne i sengs, men virker dessverre ikke å forstå at de elementene må være på plass for kvinner også etter mange år sammen. 

En gang i måneden er rikelig ofte til å da virkelig gi en god innsats for at sex er herlig og tilfredsstillende for kvinnen. Er mannen da mest opptatt av sin egen kåthet og tilfredsstillelse blir det ingen sjanse for at kvinnen inspireres til mer. Sex som ikke er deilig og tilfredsstillende er det helt faktisk helt meningsløst å ha. Ingen ønsker meningsløs og dårlig sex.

Anonymkode: 185a6...b5d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Viktige ting du påpeker. En mann som må styres for å "bidra" er ikke tennende. Vi kvinner tenner på voksne menn som naturlig tar ansvar for hjem, familie og oss, og som ikke bare "hjelper til". Dessuten er trygghet, trivsel og velvære i forholdet vesentlig. Menn skjønner jevnt over at tilstrekkelig trygghet, trivsel og velvære med mannen må være på plass for å få en ny kvinne i sengs, men virker dessverre ikke å forstå at de elementene må være på plass for kvinner også etter mange år sammen. 

En gang i måneden er rikelig ofte til å da virkelig gi en god innsats for at sex er herlig og tilfredsstillende for kvinnen. Er mannen da mest opptatt av sin egen kåthet og tilfredsstillelse blir det ingen sjanse for at kvinnen inspireres til mer. Sex som ikke er deilig og tilfredsstillende er det helt faktisk helt meningsløst å ha. Ingen ønsker meningsløs og dårlig sex.

Hei. jeg er trådstarter. Færst og fremst vil jeg forsvare meg selv. Jeg gjør selvfølgelig alle disse familie/husarbeids tingene av meg selv uten at jeg har i baktanke om at det skal bli noe. Vi driver et AS familien her.  Men skal ærlig inrømme, at om jeg er tidlig hjemme fra jobb en fredag. Så vasker jeg huset en god runde å starter på middagen før hun kommer hjem. slik at hun kan få en god helgefølelse å senke skuldrene. Dernest får jeg kansje en mulighet til å kose litt med henne. Men det går bra om det ikke blir noe og.

Undres litt. Det virker som om en del av dere kvinner/jenter låser dere angående sexlyst og mengde. Det virker som om en del av dere ikke ønsker mer. Heller at: Nei, vett du hva gubben min. en gang i månenden får være mere enn godt nok. Som du beskriver så skal sex væer magisk å deilig. Men om sexen er det, skulle det da ikke være interresant og gjøre dette oftere, og da at kvinnen selv kansje og tar initiativ? Å det er vel bevist over en hver tvil at lyst skaper lyst. . beklager om jeg formulerer meg skarpt, men er veldig nysjerrig på hva som er parameterene her for at dere tenker som dere tanker. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Undres litt. Det virker som om en del av dere kvinner/jenter låser dere angående sexlyst og mengde. Det virker som om en del av dere ikke ønsker mer. Heller at: Nei, vett du hva gubben min. en gang i månenden får være mere enn godt nok. Som du beskriver så skal sex væer magisk å deilig. Men om sexen er det, skulle det da ikke være interresant og gjøre dette oftere, og da at kvinnen selv kansje og tar initiativ? Å det er vel bevist over en hver tvil at lyst skaper lyst. . beklager om jeg formulerer meg skarpt, men er veldig nysjerrig på hva som er parameterene her for at dere tenker som dere tanker. 

Her berører du noen viktig momenter som  alt for ofte overses eller misforståes.

Det er ikke slik at alle som sjeldent/aldri har lyst på sex, ønsker å ha oftere lyst. Du kan sammenligne det med alt mulig annet du liker/syntes er gøy, men ikke nødvendigvis skulle ønske du ville oftere. Om man tenker seg om, så vil alle kunne komme med noen eksempler på sånne ting. Enten det er å spise pinnekjøtt, kjøre berg og dal bane eller hva som helst annet. Man kan elske det og syntes det er gøy, men ikke gå rundt med noe ønske om å ville gjøre det oftere av den grunn. For meg og flere med meg, så er det slik.

Det er altså heller ikke slik at man nødvendigvis får oftere lyst på sex, selv om sexen er bra. Igjen kan du sammenligne det med andre ting man har glede av. Det absolutt morsomste jeg har gjort i hele mitt liv er å hoppe i fallskjerm. Samtidig har jeg null ønske om å gjøre det en gang til.

Jeg skjønner at for noen så blir disse sammenligningene søkte. Men for meg og andre med meg. Så er det bare slik vi fungerer.

Og nei. Det er overhode ikke slik at lyst avler lyst for alle. Min lyst kommer sakte over tid. Etter sex tar det lang tid før jeg har lyst igjen. Hver gang jeg har sex, så er det som å «tømme sexbatteriet». 

Anonymkode: 69604...209

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Låser oss når det gjelder sexlyst og mengde? Skjønner ikke hva du mener her.

Jeg skulle gladelig hatt mer sex jeg, men å ha sex når man ikke er kåt er jo pyton, så det utgår. Så sakens kjerne er jo at jeg må bli kåt for å i det hele tatt kunne ha deilig sex. Og den kåtskapen kommer ikke av seg selv hos meg. Jeg blir aldri spontant kåt. Jeg kjenner ikke denne kriblingen som man får når lysten bygger seg opp. Jeg tenker aldri på sex, det dukker aldri opp bilder eller skitne tanker. Det er rett og slett ikke et iboende behov jeg har. Mannens lyst er liksom selvgående, det er et behov som dukker opp av seg selv med jevne mellomrom. Slik fungerer ikke jeg. Min sexlyst er ikke selvkjørende. Den må manes fram bevisst. Jeg må ta en beslutning og bestemme meg for å ville bli kåt, og må legge ned masse mentalt arbeid for å få det til. Jeg må tvinge meg selv til å holde på en sexy tanke, jeg må mane fram bilder i hodet. Jeg må aktivt bestemme meg for å stryke på meg selv og/eller mannen. Hvis jeg lar tankene fare, så mister jeg konsentrasjonen og det dukler opp helt andre tanker. Og da fordufter kåtskapen som dugg for solen og øyeblikket er ødelagt.

Lyst skaper ikke særlig mye lyst hos meg. Har jeg klart å konsentrere meg nok til å klare å gjennomføre sex, er jeg mentalt sliten og orker ikke å gjøre samme jobben igjen på en stund.

Joda, sex er godt, det. Men ikke godt nok til at jeg får lyst på mer. Sex er hyggelig, men ikke magisk, for meg. Det er jo mangt som er godt her i livet, men som er for arbeidskrevende til at det er verdt innsatsen.

Så ja, hadde lysten kommet av seg selv, hadde jeg gjerne hatt hyppigere sex.

Anonymkode: 0beb6...a1d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hei. jeg er trådstarter. Færst og fremst vil jeg forsvare meg selv. Jeg gjør selvfølgelig alle disse familie/husarbeids tingene av meg selv uten at jeg har i baktanke om at det skal bli noe. Vi driver et AS familien her.  Men skal ærlig inrømme, at om jeg er tidlig hjemme fra jobb en fredag. Så vasker jeg huset en god runde å starter på middagen før hun kommer hjem. slik at hun kan få en god helgefølelse å senke skuldrene. Dernest får jeg kansje en mulighet til å kose litt med henne. Men det går bra om det ikke blir noe og.

For p si der sånn... alle kvinner vil ha deilig sex..og ofte...men om sex er kjedelige...om sex skjer på hans premisser.. etc...nei da vil vi ikke ha sex ofte.

Jeg kan snakke min erfaring...jeg vil ha mer sex...men våres sex er kjedelige, fort over og det er bare sex.

Jeg har sakt til min mann i flere år hvordan jeg vil ha det..men når ord ikke blir action...da gidder jeg ikke å prøve mer.  Han tror forsatt at to fingre inn og ut er deilig ( det er der ikke) han klarer heller ikke å gå ned på meg...( Han gjør..men jeg får ikke noe ut av det)

Jeg vil ha en mann som ver hva han gjør,tar kontroll og begjærer hele kroppen min..  en som gidder å google...gidder og finne ut hvordan ting funker.  

Da blir sex deilig pg ofte...men når seg blir litt kyssing,klær av,inn ut.. ferdig...da holder med 1 gang i mnd.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skulle gladelig hatt mer sex jeg, men å ha sex når man ikke er kåt er jo pyton, så det utgår. Så sakens kjerne er jo at jeg må bli kåt for å i det hele tatt kunne ha deilig sex. Og den kåtskapen kommer ikke av seg selv hos meg. Jeg blir aldri spontant kåt. Jeg kjenner ikke denne kriblingen som man får når lysten bygger seg opp. Jeg tenker aldri på sex, det dukker aldri opp bilder eller skitne tanker. Det er rett og slett ikke et iboende behov jeg har. Mannens lyst er liksom selvgående, det er et behov som dukker opp av seg selv med jevne mellomrom. Slik fungerer ikke jeg. Min sexlyst er ikke selvkjørende. Den må manes fram bevisst. Jeg må ta en beslutning og bestemme meg for å ville bli kåt, og må legge ned masse mentalt arbeid for å få det til. Jeg må tvinge meg selv til å holde på en sexy tanke, jeg må mane fram bilder i hodet. Jeg må aktivt bestemme meg for å stryke på meg selv og/eller mannen. Hvis jeg lar tankene fare, så mister jeg konsentrasjonen og det dukler opp helt andre tanker. Og da fordufter kåtskapen som dugg for solen og øyeblikket er ødelagt.

Lyst skaper ikke særlig mye lyst hos meg. Har jeg klart å konsentrere meg nok til å klare å gjennomføre sex, er jeg mentalt sliten og orker ikke å gjøre samme jobben igjen på en stund.

Joda, sex er godt, det. Men ikke godt nok til at jeg får lyst på mer. Sex er hyggelig, men ikke magisk, for meg. Det er jo mangt som er godt her i livet, men som er for arbeidskrevende til at det er verdt innsatsen.

👏👏👏👏👏👏👏👏

Dette...du klarer virkelig å sette spiker på hodet.

Dette er hvordan jeg har det og hvordan jeg tror de fleste kvinner har det 

Mannfolk føler jeg kan få stiv når som helst... tilogmed i begravelse...da er de klare...men hos kvinner må der MYE mer til... ikke får å få henne våt... men mental klar

AnonymBruker
Skrevet

Har levd i et forhold der sex etter siste barn ble skjeldent og derfor ganske så dårlig. Forsøkt å snakke om temaet og hva vi kan gjøre for å få det bedre uten stor respons. Forsøkt å få henne med på at vi kunne dra litt mer bort for å kunne ha barnefri, invitert henne med ut og mye mer. Uten særlig respons, og det er ikke slik at jeg forventer sex av en middag ute, eller tilsvarende. Men har innsett at hun nok bare ikke er interessert, selv om hun påstår noe annet. Og hos oss er det utvilsomt jeg som gjør mest i husstanden. Både med barn og husarbeid. 

Så nå er jeg lei og er ganske så irritert over at jeg trodde på henne da hun mente dette blir så bra for 5 år siden. Men det er jo litt min skyld som var så naiv....

Anonymkode: 96f22...87c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mitt parameter for at jeg tenker som jeg tenker er at jeg selv har opplevd og også hørt sååååå mange ganger hvordan menn feiler i å ivareta relasjon og sexliv som noe positivt for begge, for så å klage på laber lyst hos kvinnen. 

Selv ble jeg klok nok til å velge en mann som skjønte at kun godt forhold og god sex kan opprettholde et sexliv. Da var ikke dette engang vanskelig. Når sex kun er noe positivt, hver eneste gang, og mellom hver gang (fordi det er fravær av press og sutring, men flørt, hygge og oppbygging istedenfor), så fungerer det naturlige behovet for sex også hos oss kvinner. Ja det bare fungerer, og er ikke noe som forhindrer det. 

Såpass få er aseksuelle at det sjeldent er årsaken. Som regel er det å miste sexlyst symtom på noe.

Så kan det være symptom på lite glede ved sex, noe galt i relasjonen, eller noe som har gått galt med kvinnens forhold til egen kropp riktig nok, så det er bestandig nødvendig å klare nødvendig dialog og god for å finne ut hvor skoen trykker, men helt generelt har de fleste kvinner også et naturlig behov for sex. Når det behovet forsvinner er noe galt. 

Hva? Det er vesentlig å få rede på, for løsningen er ikke at hun stiller opp angående sex uten lyst, men å fikse det dette henger på. 

Bak en frustrert mann ligger det oftest en frustrert kvinne, som også savner god sex, med en mann hun har det godt sammen med på alle måter. (Inkludert å ha det godt med seg selv sammen med ham.)

Vi kvinner er ikke vanskelig for å være vanskelig, men det er godt mulig vi har en seksualitet som lettere går galt når noe er galt. Det er det ingenting å gjøre med, for vi kvinner kan ikke være på måter vi rett og slett ikke er, grunnleggende. Hva som har gått galt derimot, det kan ofte fikses. Men det må fikses før kvinnen sprudler av lyst. Det må tas i den rekkefølgen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Denne hadde mye av mine tanker også ☝️ 

Hos meg er det dog slik at sex ikke er så godt.. Selve orgasmen er tilogmed litt sånn "mjeeeh".. Den er super kort og sånn. Ikke får jeg bilder heller.. Men jeg kan jobbe (hardt) for å få sexlyst, slik som den jeg siterer, det som virker tenne meg mest er at mannen tenner. Men ikke alltid det heller.. Så skal ikke være lett!  Aldri vært så gira på sex i grunnen, hatt mye sex uten lyst for å si det sånn. Før mannen min altså. Nå slipper jeg dersom lysten ikke er der. Det føles så godt! Men jeg er i overgangsalderen da.. Eller.. Snart ferdig.. Forhåpentligvis... 

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (10 timer siden):

Les 

Mitt største spørsmål er...er du en mann som står ved din kone siden selv med lite sex? Er hun din verden?

Eller vil du og nedre venn ha mer sex .og kanskje finne sex andre steder...og kanskje gå fra din kone for mer sex med annen kvinne?  

Typisk respons fra en kvinne. Hvorfor tror du det er at dere tror dere "trenger" alle disse momentene for å bli kåt? Jo, det er jo fordi dere ikke er kåt på gubben deres i UTGANGSPUNKTET. Dere er ikke fysisk eller seksuelt tiltrukket av han. Så for å da komme "i humør" må alt annet også falle på plass. Merkelig så er kvinner med en seksuelt attraktiv mann svært sjelden i nød for at huset må være strøket for at hun skal kunne pule. Nei, hun har faktisk LYST på fyren. Hun VIL at han skal knulle henne. 

Majoriteten av kvinner forstår faktisk ikke selv at de ikke er tiltrukket av mannen sin, eller i værste fall bare ikke vil innse det. Dette er de aller fleste forhold. I noen svært få er han kanskje såpass dårlig på husarbeid at det er et problem, men da er han nok uansett også en fyr ingen blir tent av i utgangspunktet.

Anonymkode: 08889...538

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Typisk respons fra en kvinne. Hvorfor tror du det er at dere tror dere "trenger" alle disse momentene for å bli kåt? Jo, det er jo fordi dere ikke er kåt på gubben deres i UTGANGSPUNKTET. Dere er ikke fysisk eller seksuelt tiltrukket av han. Så for å da komme "i humør" må alt annet også falle på plass. Merkelig så er kvinner med en seksuelt attraktiv mann svært sjelden i nød for at huset må være strøket for at hun skal kunne pule. Nei, hun har faktisk LYST på fyren. Hun VIL at han skal knulle henne. 

Majoriteten av kvinner forstår faktisk ikke selv at de ikke er tiltrukket av mannen sin, eller i værste fall bare ikke vil innse det. Dette er de aller fleste forhold. I noen svært få er han kanskje såpass dårlig på husarbeid at det er et problem, men da er han nok uansett også en fyr ingen blir tent av i utgangspunktet.

Anonymkode: 08889...538

Det er nok menn som tar til takke med en partner de ikke er særlig tiltrukket av, eller nødvendigvis liker, for å få tilgang på sex og omtanke. 

Vi kvinner er detimot suckers for love. Å faktisk elske mannen, og følgelig også være tiltrukket av ham, er vår hellige gral, som svært få kvinner setter til side. 

Kanskje du bør vurdere dine kilder bedre? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (17 timer siden):

Les 

Hei. Og takk for spørsmålet. Nei ,nå er det ikke lenge til meg å min nedre venn forlater kona mi å finner en annen. Vi må jo ha sex.

Men nei, fra spøk til revolver så skal jeg stå med min kone til vi er gamle å grå. Hun har så mange andre fine ting ved seg at det er ikke et tema. Men jeg håper jo at kanskje en gang i fremtiden så øker lysten hennes litt for en periode. Å om den ikke gjør det så får man ta stilling til det etterhvert. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hei. Og takk for spørsmålet. Nei ,nå er det ikke lenge til meg å min nedre venn forlater kona mi å finner en annen. Vi må jo ha sex.

Men nei, fra spøk til revolver så skal jeg stå med min kone til vi er gamle å grå. Hun har så mange andre fine ting ved seg at det er ikke et tema. Men jeg håper jo at kanskje en gang i fremtiden så øker lysten hennes litt for en periode. Å om den ikke gjør det så får man ta stilling til det etterhvert. 

Så flott å høre. Du høres ut som snill og fornuftig mann.

Sett deg ned å snakket sammen..finn ut hva hun vil,hva må til, er det noe du kan bli bedre på,noe du må slutte med?

Om du har tik tok så kan du finne mange flotte mennesker der ute som snakker om dette. Jeg har selv funnet mye hjelp der og skjønte hvorfor ting er som det er.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2026 den 19.31):

Har levd i et forhold der sex etter siste barn ble skjeldent og derfor ganske så dårlig. Forsøkt å snakke om temaet og hva vi kan gjøre for å få det bedre uten stor respons. Forsøkt å få henne med på at vi kunne dra litt mer bort for å kunne ha barnefri, invitert henne med ut og mye mer. Uten særlig respons, og det er ikke slik at jeg forventer sex av en middag ute, eller tilsvarende. Men har innsett at hun nok bare ikke er interessert, selv om hun påstår noe annet. Og hos oss er det utvilsomt jeg som gjør mest i husstanden. Både med barn og husarbeid. 

Så nå er jeg lei og er ganske så irritert over at jeg trodde på henne da hun mente dette blir så bra for 5 år siden. Men det er jo litt min skyld som var så naiv....

Anonymkode: 96f22...87c

som jeg skulle skrevet det selv.

Nå er ungene store og jeg er lei av å være kokk/vaktmester og ryddehjelp for ei som ikke finner meg sexuelt attraktiv engang.. 

Flytter ut i sommer og gleder meg villt til å være singel og ha mer sex...   Ganske ironisk setning, men jeg vet det er sant

Anonymkode: b4ea9...cc0

• Liker 1
Skrevet

Dama di har lyst, bare ikke på deg. Garantert. 

Dødt forhold. 

Det der er rimelig standard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...