AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Jeg har en utvendig hemoride (tror/håper jeg) den kom brått etter en ukes forstoppelse på ferie. Det er nå en måned siden. I starten var den øm og blødde bittelitt på papiret. Jeg har brukt stikkpiller og krem. Den er mye mindre og er ikke vond eller blør lengre- men den ikke helt borte. Den ligger akkurat i endetarmsåpningen mot ryggen og ser ut som en liten bønne- ingen spesiell farge. Er det vanlig at de skal vare så lenge? Den plager meg ikke lengre, og hadde det ikke vært for at jeg ser den i speil hadde jeg ikke vist om den. Anonymkode: 342fd...85c
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Har hatt mine i åresvis og de klør Anonymkode: 02498...f68 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai En utvendig hemorroide kan kun fjernes kirurgisk. Anonymkode: a1bda...f61
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Oh my, så de forsvinner ikke av seg selv? men ser de ut som en liten bønne i åpningen? Anonymkode: 342fd...85c
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Oh my, så de forsvinner ikke av seg selv? men ser de ut som en liten bønne i åpningen? Anonymkode: 342fd...85c Ja Anonymkode: a1bda...f61
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Kan være det er blitt en matriske. Hemoroider kan minske med krem, men kan også komme tilbake. Fjerning gjøres kirurgisk med strikk eller skjæres bort. Anonymkode: 16532...781 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai Så den kommer ikke til å forsvinne av seg selv da? Dere som har/har hatt- har dere vært hos legen for å få utelukket at det kan være andre ting? Anonymkode: 342fd...85c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå