AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Endel prat om effekt ifht stikkpunkt, mange har gått over fra mage til innside lår og bakside arm. Noen med erfaringer? Anonymkode: 412e7...56a
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai Det har ingenting å si. Jeg har prøvd i mage lår og underarm - ingen forskjell. God effekt uansett hvor jeg velger å sette den. Anonymkode: f5f53...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Skrevet 9. mai Jeg var muligens mindre kvalm da jeg stakk i lår. Men mulig det var fordi jeg hadde hørt man ble mindre kvalm. Kan hende det egentlig ikke spiller noen rolle Anonymkode: c29b3...a74
ajarRun Skrevet 9. mai #6 Skrevet 9. mai Mage gjør det ubehagelig å ligge på magen. Mye mindre ubehag dersom sprøyten har romteperatur.
AnonymBruker Skrevet 9. mai #7 Skrevet 9. mai Jeg får mindre bivirkninger når jeg setter i lår. Samme vektnedgang, som da jeg satte i mage Anonymkode: 70ed4...05f
AnonymBruker Skrevet 9. mai #8 Skrevet 9. mai jeg får mindre bivirkninger, men også mindre virkning, når jeg setter den i låret. Anonymkode: a84a4...de8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå