AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Noen andre som har fått høy puls av lite aktivitet, hva var grunnen? Anonymkode: c8fdc...cf1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Det kan være matvarer, drikke etc du har fått i deg, eller rett og slett naturlig variasjon... Anonymkode: 25a6f...5b3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Jeg får også det, har ikke funnet grunnen enda. Mistenker POTS eller sinustakykardi. Går med hjertesensor nå for kartlegging av lege. Anonymkode: 1b5af...98c
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Jeg kan få det i forkant av migrene (aura) og også ved migrene uten hodepine (har kronisk migrene, så dette er utredet). Men har oftest flere symptomer enn kun høy puls. Anonymkode: 82702...e76
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Jeg slet med dette for noen uker tilbake. Høyere puls i aktivitet og i hvile. Hadde grundig undersøkelse hos spesialist, men fant ingenting så det ble konkludert med stress/ overbelastet nervesystem. Gikk heldigvis over etter noen uker Ville tatt en sjekk om det er store avvik fra din vanlige puls Anonymkode: 07ded...a4d
Tradegy Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai (endret) Kan være en ugunstig sitte/liggestilling. Endret 5. mai av Tradegy
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen andre som har fått høy puls av lite aktivitet, hva var grunnen? Anonymkode: c8fdc...cf1 Ja - fikk diagnosen POTs 😅 Anonymkode: 6ec37...d48
Mezzosoprena Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen andre som har fått høy puls av lite aktivitet, hva var grunnen? Anonymkode: c8fdc...cf1 Hva definerer du som høy puls i denne sammenhengen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå