Gå til innhold

Når dere lager program for kvelden i meny e.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva står der da? Når det er kaffe og kake og når dansen åpner? noe mer enn dette vet ihvertfall ikke vi ;) Festen går vel sin gang tenker jeg...

Vil gjerne høre så jeg kan putte dette inn med menyen og bordplaseringskartet jeg skal ha liggende på hver plass ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte at toastmaster skulle nevne dette helt på slutten av middagen jeg :sjenert:

Skrevet

Jeg har fundert litt på det samme. Tenkte i utgangspunktet å gjøre det, men tror jeg har kommet frem til å laminere barkart som legges i baren, evt på hvert enkelt bord. Men å kunngjøre når festen, talene og musikken starter overlater jeg til toastmaster. Tror det kanskje kan bli litt stivt å ha et strigla skjema, og kanskje hindre folk i å komme med innspill undeveis?

Skrevet

Skal sette meg ned og se på det selv nå i påsken og jeg tenker at jeg skriver inn menyen, og legger inn en hvem-er-hvem liste og oversikt over bordplasseringen i programmet/menyen. Og det er egentlig det tror jeg, resten med tanke på rekkefølge på taler og sånt overlater vi til toastmaster.

Skrevet

Ja, jeg vil helst ikke ha tidspunkter som "kake er kl ....dans kl. ...."

Tror jeg holder meg til meny, bordplassering og et dikt kanskje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...