Tubaluba Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Et vellykket utdrikningslag er gjennomført, nå venter bryllup om 1 mnd. Jeg har ikke gjort dette før, og lurer på hva jeg kan/bør gjøre for å lage en nydelig dag for min venninne. Tips?
visp Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Skal du ikke bare være tilstede og kanskje løfte kjolestoff når hun skal på do?
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Ha en håndveske som er stor nok til alt som er kjekt å ha for bruden i løpet av dagen. Anonymkode: 10b2b...9e9
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2026 den 11.09): Ha en håndveske som er stor nok til alt som er kjekt å ha for bruden i løpet av dagen. Anonymkode: 10b2b...9e9 Det må da bruden sørge for selv, får da håpe hun som gifter seg er voksen! Anonymkode: a7900...83d
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai Tubaluba skrev (På 4.5.2026 den 21.26): Et vellykket utdrikningslag er gjennomført, nå venter bryllup om 1 mnd. Jeg har ikke gjort dette før, og lurer på hva jeg kan/bør gjøre for å lage en nydelig dag for min venninne. Tips? Du er jo gjest, er det kirkebryllup skal du opp ved alteret, det formelle ved å være forlover får du rede på. Kanskje holde en veldig kort tale eller skrive en sang. Ellers være en hyggelig gjest. Anonymkode: a7900...83d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå