Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror dere at dere gjør det?=)

Anonymkode: c22d6...5a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er et utpreget sommer menneske med sol, lys og varmere tider. Julen er en bare en stor klump med fjas en må streve seg igjennom før det heldigvis er over og en kan pakke hele julen ned i kasser og stue den der den hører hjemme: i boden. 

Anonymkode: f53ab...8da

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Eneste fine med vinteren. Elsker å pynte, slappe av og kose meg med mine kjære.

Anonymkode: 0b827...2bb

AnonymBruker
Skrevet

Tenker absolutt ikke på julen i mai måned, så jeg elsker nok ikke den høytiden i nærheten av så høyt som trådstarter gjør..

Anonymkode: 17608...dff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Det er en slik berikelse og fantastisk tid når vi faktisk har litt frihet fra den. Det er jo  (dessverre) ikke så lenge til en som er veldig glad i julen pleier å begynne juleforberedelsene og lage tråd her på kg, det pleier jo å skje i august. Fra september begynner butikkene. Det er snart jul 12 måneder i året 24//7. Og helt ærlig begynner det å bli litt kvalmende slik samfunnet holder på med den julen. 

Jeg vil ha pinse, 17.mai, jeg vil ha blåklokker, hvitveis, løvetann, jeg vil nyte og ta inn våren med alt den har å by på. Så vil  jeg ha sommerferie, nyte lettere klær og en sol fra blå himmel, jeg lengter etter å ligge på bryggen i bikini og høre på bølgeskvulp og måkeskrik med en pils i hånden. Jeg savner å ligge i hengekøye på fjellet, se solnedgangen før den rett etterpå viser seg som soloppgangen. Jeg vil nyte varme, sol, sommer, det er det jeg savner akkurat nå.  Så vil jeg ha høst, og jeg vil nyte høsten med all sin fargeprakt, kose meg på halloween. Bake eplekake og nyte sesongens frukt og bør som er helt nydelig om høsten. Så kommer vinteren og julen, det er heldigvis lenge til. 

Anonymkode: b366c...4a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte Jula butikken jeg😂

Anonymkode: abb46...97d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg også 😅😅

Anonymkode: 396ab...4bd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg også 😆

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg er ikke særlig begeistret for julen. Liker å gi barnebarna gaver de ønsker seg og som de setter pris på - men ellers synes jeg julen er blitt et stort mas. Borte er tiden da jeg syntes julen var noe magisk og spesielt. Da vi pyntet juletreet lille julaften og mor hadde bakt 7 sorter julekaker.

Er lei av julevarer i butikkene rett etter sommeren og folk som pynter til jul i november og endatil før det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jaaaaa! Tenkte faktisk på det i helgen når vi planla 17 mai feiring med familie. Jeg gleder meg sånn til jul! Til å få opp fairy-lysene på trærne i hagen og lune opp hjemmet med girlanderne mine og lage fine stilleben med vinterpynten min.

Men frem til da, skal jeg galkose meg med vår og sommer og sol og strand og padling i sjø og elver. Jeg elsker denne tiden vi er inne i nå. Men jeg elsker også jula! 

Anonymkode: 8ec08...55c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg også. Liker butikken bedre enn høytiden 😅

Anonymkode: 06029...97e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvorfor tror dere at dere gjør det?=)

Anonymkode: c22d6...5a1

Verste høytiden - det og påske. Ugh 

Anonymkode: aed7a...526

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaa! Kan begynne å lage lister på mobilen allerede nå, jeg. Gaver, ting jeg vil ha gjort, kaker som skal bakes, hyggelige tips til varme drikker etc gjennom året. Og det viktigste av alt, jeg lager en musikkliste til hver jul på Spotify, som ikke kun har julemusikk (men mye av det også), men fine sanger fra året, fra unike serier, konserter, filmer og andre opplevelser - som runder av året med mange fine minner og spilles hele desember.

Anonymkode: 710ec...b86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jaa! Kan begynne å lage lister på mobilen allerede nå, jeg. Gaver, ting jeg vil ha gjort, kaker som skal bakes, hyggelige tips til varme drikker etc gjennom året. Og det viktigste av alt, jeg lager en musikkliste til hver jul på Spotify, som ikke kun har julemusikk (men mye av det også), men fine sanger fra året, fra unike serier, konserter, filmer og andre opplevelser - som runder av året med mange fine minner og spilles hele desember.

Anonymkode: 710ec...b86

Jeg har også lister for alt mulig! Hvem som skal få hva og har allerede kjøpt første presangen. 

For en nydelig ide til spilleliste!

Anonymkode: 8ec08...55c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg elsker jul, men det er altfor tidlig å prate om det nå.

Anonymkode: 722eb...c0a

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er det, men jeg tenker ikke på jul nå på denne tiden av året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...