AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Har 2 ungdommer som har tatt bilder på skolen og sånt, bestilt de vanlige pakkene og har tenkt å gi dette i julegave til besteforeldre da besteforeldrene har det meste og mye penger så vanskelig å finne gave. De sier de ønsker seg bilder av barnebarna. Problemet er at den ene siden ikke vil vente til jul de sier de er forlenge å vente at de vil ha de nå. Hvis jeg gir dem nå blir det forlenge til jul litt vel tidlig julegave. Når jeg sa dette var svaret men bare lag en fotobok til jul.. ungene hater når jeg tar bilder så blir ikke så mange bilder at jeg kan fylle en hel bok. De er i tenårene.. blir det teit å si de må vente til jul eller skal jeg bare spandere en middag ute til jul da? Anonymkode: c3e3d...9ab
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Merkelig at godt voksne folk ikke kan vente? Anonymkode: 05df9...d4b 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Høres spesielt ut å skulle forlange når man skal få gave fra andre.... At folk i det hele tatt får seg til å si sånt tenker jeg da.... Usikker på hva jeg ville gjort.... Kanskje latt dem betale bildene selv (og velge dem ut) og få dem nå, og så heller laget en julekurv med mat/oster/fine pølser/syltetøy osv til jul.... Anonymkode: 57dc8...c48 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai Gi den siden som ønsker seg bildene nå ❤️ Jeg har ikke barn selv, men er tante og det er så koselig å ha slike bilder. Ekstra julegave behøver jeg slett ikke ha. Ja, jeg klarer faktisk å huske at jeg fikk disse bildene som julegave, selv om det er mange måneder til 😉 Og jeg skjønner også deg, Ts, at du ikke får nok bilder til å lage en fotobok. Det gjør sikkert besteforeldrene også. Anonymkode: af71e...bbd 1
Biloba Skrevet 4. mai #5 Skrevet 4. mai Foreldrene mine maste litt for å få bilde av min til å henge på veggen ved siden av de andre barnebarna, men det var i toddleralder. At dine ikke kan vente på oppdaterte bilder tenåringer høres litt voldsomt ut, men ikke noe å lage uoverensstemmelser av?
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har 2 ungdommer som har tatt bilder på skolen og sånt, bestilt de vanlige pakkene og har tenkt å gi dette i julegave til besteforeldre da besteforeldrene har det meste og mye penger så vanskelig å finne gave. De sier de ønsker seg bilder av barnebarna. Problemet er at den ene siden ikke vil vente til jul de sier de er forlenge å vente at de vil ha de nå. Hvis jeg gir dem nå blir det forlenge til jul litt vel tidlig julegave. Når jeg sa dette var svaret men bare lag en fotobok til jul.. ungene hater når jeg tar bilder så blir ikke så mange bilder at jeg kan fylle en hel bok. De er i tenårene.. blir det teit å si de må vente til jul eller skal jeg bare spandere en middag ute til jul da? Anonymkode: c3e3d...9ab «Vil ha»… Gi beskjed om at du har hørt ønsket, men at det er lenge til jul. Anonymkode: faae6...c05
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Merkelig at godt voksne folk ikke kan vente? Anonymkode: 05df9...d4b Det kan jo hende at de pga. alderdom har innsett at de ikke nødvendigvis lever til jul? Alle tar morgendagen forgitt. Jeg hadde gitt gavene nå, og så nye til jul (trenger ikke å være profesjonell fotograf hver gang) Anonymkode: 7afd0...1e0 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai #8 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan jo hende at de pga. alderdom har innsett at de ikke nødvendigvis lever til jul? Alle tar morgendagen forgitt. Jeg hadde gitt gavene nå, og så nye til jul (trenger ikke å være profesjonell fotograf hver gang) Anonymkode: 7afd0...1e0 Må jo gå ut fra at det ikke er syke folk ts skriver om. Da ville det vært en vesentlig ting å skrive? Bestemor har langtkommet kreft f.eks? Anonymkode: 05df9...d4b
AnonymBruker Skrevet 4. mai #9 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): ungene hater når jeg tar bilder så blir ikke så mange bilder at jeg kan fylle en hel bok. De er i tenårene.. Anonymkode: c3e3d...9ab Imponert over at du i det hele tatt fikk ungdommene med på å gi bilder av dem i gave. Anonymkode: 47e5f...b27 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #10 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Merkelig at godt voksne folk ikke kan vente? Anonymkode: 05df9...d4b Dem har sikkert noen diagnoser. Mange godt voksne er fortsatt 5 år i hodet på mange plan og har vært det hele livet. Anonymkode: 42122...ec6 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): «Vil ha»… Gi beskjed om at du har hørt ønsket, men at det er lenge til jul. Anonymkode: faae6...c05 👆🏻 Anonymkode: db665...c69
AnonymBruker Skrevet 5. mai #12 Skrevet 5. mai De gleder seg bare til å se bildene av barnebarna. Du kan gi de et mindre bilde, på forskudd. Anonymkode: 9dd0b...aa1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #13 Skrevet 5. mai Nå gir vi ikke bilder i gave, så vi hadde bare gitt de før og gitt noe annet til jul Anonymkode: 2cd76...bbc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå