Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da skal jeg kjøpe sommervesken :)

Trodde først at det Chloe men nå har Gucci kommet med en råsprek en også. (Fake begge to altså, er ikke millionær )

Så nå jenter hvilken er finest syns dere?

http://218.7.221.245/offerreplica/show.asp...&productid=9959

http://218.7.221.245/offerreplica/0009.htm

Link nr. 2 til chloè veska er feil, Newt har lagt inn riktig link for meg lengere ned - snille Newt :klem:

Endret av prinsessa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lett å bestemme seg, syns Gucci veska var fin med de broderiene men den var så veldig hvit og de broderiene blir sikkert fort skitne.

Chloè veska er kanskje litt mer kjedelig men en mer varig farge da.

Nei, nå er det 1-1 så får håpe fler svarer.

Gjest Gjesta
Skrevet

Gucci.

Nå skal jeg ikke komme inn på debatten om å kjøpe fake ;)

Lykke til med valget :)

Skrevet
Gucci.

Nå skal jeg ikke komme inn på debatten om å kjøpe fake ;)

Lykke til med valget :)

Vet du, har har vært sikkelig anti-fake selv og stor motstander, men hva kan jeg si når jeg fant denne siden falt desverre mine prinsippene mine, klarte bare ikke å la være. Ikke særlig prinsippfast når det kommer til stykke desverre. :forvirret:

Skrevet

Hvis du først skal bruke så mye penger på en veske ville jeg gått for den siste,. Pga det hvite sjalet i snøringen på den første.

Skrevet

Gucci hadde jeg kjøpt hvis jeg skulle valgt en av dem. :)

Skrevet

Er det mulig da, jeg har lagt ut feil adresse på Chloè veska, går vist ikke med en direkte link til den veska jeg har lyst på men er den i høyre kolonna (nærmest det store bildet) nr. 34 fra toppen. Hvis det er noen som gidder å lete litt da, beige ensfarget ganske stor med nr. 7470

Skrevet
Er det mulig da, jeg har lagt ut feil adresse på Chloè veska, går vist ikke med en direkte link til den veska jeg har lyst på men er den i høyre kolonna (nærmest det store bildet) nr. 34 fra toppen. Hvis det er noen som gidder å lete litt da, beige ensfarget ganske stor med nr. 7470

Ok, denne var finest :)

Skrevet

Det var da så lite. :)

Jeg syns begge var fine, men jeg ville nok kanskje gått for Guccivesken..

Skrevet

Det lyser fake av materialet på begge. Kjøp heller en god kvalitetsveske uten designernavn enn en knockoff av elendig kvalitet.

Skrevet

Om valget står mellom de to, så hadde jeg valgt Chloe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...