Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tinder:

Når man har en match, skriver sammen en stund, og så sletter konto og skriver videre et annet sted.

Forsvinner da samtalen/matchen hos begge?

For når jeg logget meg inn igjen, så var den borte hos meg, er den det hos han også da?

Kan jeg da legge inn nytt bilde, nytt navn og matche på nytt, under en annen person?

Bare for å sjekke om han svarer?

Uten at han vet det er meg?

Anonymkode: 1a2e8...d56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han kan ha slettet kontoen eller bare fjernet matchen. 

Hva med å spørre han heller? 

Anonymkode: 0b985...b10

Skrevet

Ikke det jeg mente.

Jeg mente om jeg kunne gått inn igjen der som noen "andre", uten at han merker at det er meg?

Hvis jeg endrer bilder og info, men bruker samme mobilnummer.

Grunnen til at jeg spør er litt komplisert, men snakker med en som er veldig privat, snakket i flere uker uten at han vil si hvem han er.

Mistenker at dette er et familiemedlem med besøksforbud, og ønsker å ta kontakt på nytt på Tinder, som en annen.

Vil det merkes?

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har slettet profilen, så er det kanskje mulig å opprette en ny profil med samme nr. (Da er jo ikke ditt mobilnr. knyttet til en annen profil lenger, i og med at du slettet den), bare å prøve om det går.

Men for meg virker det lite matnyttig å chatte med folk som ikke ønsker å si hvem de er, blir ikke akkurat dating av det...

Anonymkode: 45be9...8d0

AnonymBruker
Skrevet

Du skal lage ny  fake tinderprofil for å kontakte et familiemedlem med besøksforbud? Sikker på at du ikke bare skal holde deg unna?

Anonymkode: 31ef3...19e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis dere skriver sammen videre et sted, siden dere slettet tinder - hvor skriver dere nå da? Er jo greit å ha et tlf nr da så vet du jo hvem det er du skriver med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...