Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Jeg er ei ung jente, og har veldig skjeve pupper. Den ene er en B-cup, den andre C-cup. Dette er noe som plager meg i veldig stor grad, og jeg tenker mer og mer på operasjon. Da evnt. redusere brystet som er en C-cup til en B-cup - føler meg ikke helt vel med å putte inn silikon. Er det noen som vet om dette er noe man kan få noe støtte fra staten til? Som nevnt, dette er veldig plagsomt og jeg har fått veldig dårlig selvtillit pga dette...
Gjest Binna Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 Jeg er ei ung jente, og har veldig skjeve pupper. Den ene er en B-cup, den andre C-cup. Dette er noe som plager meg i veldig stor grad, og jeg tenker mer og mer på operasjon. Da evnt. redusere brystet som er en C-cup til en B-cup - føler meg ikke helt vel med å putte inn silikon. Er det noen som vet om dette er noe man kan få noe støtte fra staten til? Som nevnt, dette er veldig plagsomt og jeg har fått veldig dårlig selvtillit pga dette... ← Jeg tror ikke det, men VET ikke. Det er veldig vanlig å ha litt forskjellig str på puppene dessverre.
Ann Mari Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 Dette må du nesten spørre en lege om, jeg har hørt om jenter som har stor forskjell på brystene som har fått støtte av dette. Men du må til en lege å fortelle hvor stort dette problemet dette er for deg, og så vurderer han. Lykke til
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 Ja, du kan få støtte til å rette oppskjevhet mellom brystene. Nå er ikke en forskjell på b og c cup noe særlig forskjell så mest sannsynlig vil du ikke få det dekket. Selv har jeg en forskjell å b-e cup og har fått tilbud om å få det fikset, da med reduksjon av det størest brystet. Iflg plasitkkirurgen min er det nesten umulig å få forstørret det minste brystet. jeg anbefaler deg å ta kontakt med fastlegen din og ta det opp med han, han må henvise deg videre til kirurg. Og så går saken derfra.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Ja, det kan staten fixe, om forskjellen er betydelig. Intill videre vil jeg anfefale å kjøe ett stk silikonpute til å legge i bh for å jevne ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå