Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått to gratisbilletter til "The Devil Wears Prada 2 " gjennom boligbyggelaget som jeg er medlem i, men billettene er på hver sin rad og det er jo litt dumt når man går sammen med noen.

Tror dere at det kan være større sjanse til å finne to ledige seter ved siden av hverandre, når folk ikke har betalt for billettene? 

Anonymkode: 772fe...81d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre dem du fikk dem av om de har to billetter til seter ved siden av hverandre?

Anonymkode: 85d56...4f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke spørre dem du fikk dem av om de har to billetter til seter ved siden av hverandre?

Anonymkode: 85d56...4f4

Jeg måtte selv inn på nettsiden til kinoen for å bestille billetter, og det var kun to billetter igjen som var på hver sin rad

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg måtte selv inn på nettsiden til kinoen for å bestille billetter, og det var kun to billetter igjen som var på hver sin rad

Ts

Da vil jeg tro det skal mye til å bytte plass. Det må isåfall være en som går alene og blir det samme hvor sitter.

Anonymkode: 92c48...ec5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts

Og du lurer da på om det da vil være mulig å finne to ledige seter ved siden av hverandre når du kommer dit? I en utsolgt forestilling..... 

Anonymkode: 2b63e...0b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og du lurer da på om det da vil være mulig å finne to ledige seter ved siden av hverandre når du kommer dit? I en utsolgt forestilling..... 

Anonymkode: 2b63e...0b3

Jeg på om det kan være flere ledige plasser siden folk ikke benytter seg av en gratisbillett?

Når jeg har betalt for noe og egentlig ikke har tid eller ikke ork, så tvinger jeg meg likevel, men når noe er gratis er det lettere å gi slipp på det.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...