Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan opplever du PMS etter hysterektomi? 

Blir du fremdeles oppblåst, vektøkning og andre fysiske symptomer?
Jeg har endometriose og merker at jeg fremdeles sliter med oppblåsthet og generelt kranglete mage, pluss hormonelt kviseutbrudd. 

Anonymkode: 05c80...3e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du fortsatt har eggstokkene dine, så vil disse fortsatt produsere hormoner som klusser det til. 

Siden du har endometriose, spiser du et antiinflammatorisk kosthold? Et slikt kosthold har hjulpet meg betraktelig. Ikke 100% selvfølgelig, men natt og dag fra hvordan jeg hadde det før.

Nå som jeg har fått ned mye av inflammasjonen i kroppen, er jeg mindre oppblåst, mindre vondt i muskler og ledd, mindre magevondt, bedre fordøyelse, mer overkommelig pms, bedre søvn, finere hud, mer energi og nesten aldri hodepine.

Trening og god søvn, samt et tilpasset kosthold er det beste du kan gjøre for å holde hormonene i sjakk. 

Finnes desverre ingen kur for endometriose enda, men alt man kan gjøre for å holde inflammasjonen nede er verdt det.

Anonymkode: a8351...898

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker bare litt ømhet ved eggløsning, og kan være litt emosjonell. Utenom det er det lite.

Anonymkode: 1b908...426

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg merker bare litt ømhet ved eggløsning, og kan være litt emosjonell. Utenom det er det lite.

Anonymkode: 1b908...426

Har du det likt nå som da du fremdeles fikk messen? 

Anonymkode: 05c80...3e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...