AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig??? De spør har du truffet noen fra her? Ja hvis jeg sier jeg har truffet 4 stk så kommer spørsmålet: Ja ble det noe kos? Nei sier jeg vi var ute å drakk kaffe for bli kjent. Det er altså så typisk menn på apper og si det der. Tror de virkelig at jeg ligger med alle jeg møter er eller er det kun det som gjelder at man har sex med alle man møter??? De virker bare virkelighetssfjerne for meg. Virker ikke som de skjønner at man må føle seg trygg, kjenne på tiltrekning osv osv for at man skal komme dit. Dette er godt voksne menn de burde visste bedre. Skuff!! Anonymkode: 72779...32d 19 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Aldri opplevd, men så matchet jeg med normale, oppegående menn også. De fleste fine menn, kun ikke for meg. Men møtte drømmemannen til slutt Anonymkode: 4571b...3da 7 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Aldri opplevd, men så matchet jeg med normale, oppegående menn også. De fleste fine menn, kun ikke for meg. Men møtte drømmemannen til slutt Anonymkode: 4571b...3da Det er godt gjort å aldri opplevd. Vet jeg ikke om jeg tror på gitt. Anonymkode: 72779...32d 13 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai For meg høres det veldig enkelt ut: Mannfolka skjønner ikke deg, og du skjønner ikke dem. Enten må du bare akseptere forskjellene, eller så må du prøve å lære deg noe om det. Du greier ikke å oppdra alle andre. For meg var nettdating en ganske surrealistisk setting, som kunne være interessant å snakke om, i seg selv. Det seksuelle spurte jeg aldri om, og hvis det var noen kvinner som datet for sex, så greide de stort sett å få det fram på egenhånd. Anonymkode: 1bbfe...88d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det er godt gjort å aldri opplevd. Vet jeg ikke om jeg tror på gitt. Anonymkode: 72779...32d Det er virkelig ikke normalt. Like normalt som å spørre om «bodycount» som jeg har opplevd kun én gang. Møtte selvsagt ikke han mer, han er også fortsatt singel. Man merker hvilke menn som er seriøse ofte, se på bildene og les profilen. Gidder de ikke fylle ut hva de ser etter, jobb og skrive en ok tekst er det ingen vits i å gidde å bruke tiden på de. Det var en som skrev at jeg tok Tinder for seriøst, da ble han bare slettet. Anonymkode: 4571b...3da 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er godt gjort å aldri opplevd. Vet jeg ikke om jeg tror på gitt. Anonymkode: 72779...32d Jeg har heller aldri opplevd det, hvorfor tror du folk lyver om det? Anonymkode: ea278...123 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig??? De spør har du truffet noen fra her? Ja hvis jeg sier jeg har truffet 4 stk så kommer spørsmålet: Ja ble det noe kos? Nei sier jeg vi var ute å drakk kaffe for bli kjent. Det er altså så typisk menn på apper og si det der. Tror de virkelig at jeg ligger med alle jeg møter er eller er det kun det som gjelder at man har sex med alle man møter??? De virker bare virkelighetssfjerne for meg. Virker ikke som de skjønner at man må føle seg trygg, kjenne på tiltrekning osv osv for at man skal komme dit. Dette er godt voksne menn de burde visste bedre. Skuff!! Anonymkode: 72779...32d Når det er alle andre det er noe galt med, så er det på tide å se seg selv i speilet. De kjenner ikke deg, og du kjenner ikke dem. Likevel later du som at de bør kjenne deg, samtidig later du som kjenner dem. Anonymkode: 60be7...93a 4 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai #8 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når det er alle andre det er noe galt med, så er det på tide å se seg selv i speilet. De kjenner ikke deg, og du kjenner ikke dem. Likevel later du som at de bør kjenne deg, samtidig later du som kjenner dem. Anonymkode: 60be7...93a Skjønner TS jeg. Ubehagelig. Anonymkode: 384dd...058 5 7
AnonymBruker Skrevet 4. mai #10 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner TS jeg. Ubehagelig. Anonymkode: 384dd...058 Hvorfor? Det er mange kvinner som ligger rundt, og som lar seg lokke intimt på første date. Er det umulig at dette gjelder TS? Nei.. for de kjenner ikke TS. Samtidig bedriver jo TS med forløpende sjonglering av menn. Det gir ikke akkurat et inntrykk av høye verdier og moral. Dessuten er det ikke sex mennene spør om, men de fisker etter informasjon om hvordan datene gikk. Hva som er standarden, hva som må til, hvordan de ligger an i løypa hennes osv. Kanskje er fiskingen kronglete formulert, ja, men poenget er likefullt at de aner ikke hva TS tenker og de ser at TS har en sjonglerende atferd. TS kan ikke forvente at de kjenner henne! Og TS må slutte å sette menn som spør slik i bås på feilaktig grunnlag. Anonymkode: 60be7...93a 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #11 Skrevet 4. mai Helt vanlig. De vil dra samtalen inn på sex. Anonymkode: 6ac59...f63 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #12 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt vanlig. De vil dra samtalen inn på sex. Anonymkode: 6ac59...f63 Nei. De fisker etter informasjon om hvordan de ligger an. Anonymkode: 60be7...93a 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #13 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. De fisker etter informasjon om hvordan de ligger an. Anonymkode: 60be7...93a Fordi de liker damen så godt? Anonymkode: 384dd...058 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #14 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi de liker damen så godt? Anonymkode: 384dd...058 Kanskje. Eller at de ikke har andre valg. Jeg hadde blankt avvist en dame om jeg måtte trekke kølapp og stille meg i kø for å date henne. Anonymkode: 60be7...93a 1 2
Pippi Lotta Skrevet 4. mai #15 Skrevet 4. mai (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor? Det er mange kvinner som ligger rundt, og som lar seg lokke intimt på første date. Er det umulig at dette gjelder TS? Nei.. for de kjenner ikke TS. Samtidig bedriver jo TS med forløpende sjonglering av menn. Det gir ikke akkurat et inntrykk av høye verdier og moral. Dessuten er det ikke sex mennene spør om, men de fisker etter informasjon om hvordan datene gikk. Hva som er standarden, hva som må til, hvordan de ligger an i løypa hennes osv. Kanskje er fiskingen kronglete formulert, ja, men poenget er likefullt at de aner ikke hva TS tenker og de ser at TS har en sjonglerende atferd. TS kan ikke forvente at de kjenner henne! Og TS må slutte å sette menn som spør slik i bås på feilaktig grunnlag. Anonymkode: 60be7...93a Virkelig TS har vært på 4 dater og derfor "sjonglerer hun menn"? Hva tror du de mener med "kos" om det ikke handler om sex? Det er morsomt at du belerer TS om å ikke sette menn i bås, samtidig som du gjør det med henne (sjonglerer manfolk). For all del menn har lov til å ha de preferansene de vil rundt kvinner, men kvinner må da også ha love til det samme? Og menn som "fisker" eter informasjon om hvem du har liget med eller mener at 4 dater er mye i løpet av et liv.... Det er veldig røde flag for meg! Som jo er like greit? Om en man ikke vil date en kvinne som har druket kafi med 4 menn, så gjør det jo ingentin for han om jeg ikke vil date han heller? TS det er veldig mye ekle folk der ute, jeg hadde ikke likt de spørsmplene heller! Du får prøve å se på det som tid spart, de viser hvem de er med en gang. Så sliper du å kaste bort mange dates på en man som du ikke klafer med. Endret 4. mai av Pippi Lotta 8 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #16 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er godt gjort å aldri opplevd. Vet jeg ikke om jeg tror på gitt. Anonymkode: 72779...32d Jeg kjenner Ikke til ei som ikke har matchet med en slik en. Men nei, ikke alle spør om det. Flott at de gjør det, fir det røper intensjon med en gang og sløser ikke bort mer av min tid. Anonymkode: c94d3...c64 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai #17 Skrevet 4. mai Pippi Lotta skrev (14 minutter siden): Virkelig TS har vært på 4 dater og derfor "sjonglerer hun menn"? Hva tror du de mener med "kos" om det ikke handler om sex? Det er morsomt at du belerer TS om å ikke sette menn i bås, samtidig som du gjør det med henne (sjonglerer manfolk). For all del menn har lov til å ha de preferansene de vil rundt kvinner, men kvinner må da også ha love til det samme? Og menn som "fisker" eter informasjon om hvem du har liget med eller mener at 4 dater er mye i løpet av et liv.... Det er veldig røde flag for meg! Som jo er like greit? Om en man ikke vil date en kvinne som har druket kafi med 4 menn, så gjør det jo ingentin for han om jeg ikke vil date han heller? TS det er veldig mye ekle folk der ute, jeg hadde ikke likt de spørsmplene heller! Du får prøve å se på det som tid spart, de viser hvem de er med en gang. Så sliper du å kaste bort mange dates på en man som du ikke klafer med. De fisker ikke etter sex. De fisker etter info om hvordan hun er og hvordan de ligger an hos henne. Ja spørsmålet er kronglete og dårlig, men spørsmålet handler jo ikke om tidligere eller framtidige seksuelle hendelser. Anonymkode: 60be7...93a 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #18 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt vanlig. De vil dra samtalen inn på sex. Anonymkode: 6ac59...f63 Dette er altså så sosialt misforstått at jeg knapt har ord. Selvfølgelig spør de ikke om hun har ligget med andre menn for å komme inn på sexprat. De tar tempen på egne sjanser. Anonymkode: e8bb9...c09 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #19 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette er altså så sosialt misforstått at jeg knapt har ord. Selvfølgelig spør de ikke om hun har ligget med andre menn for å komme inn på sexprat. De tar tempen på egne sjanser. Anonymkode: e8bb9...c09 Utrolig dårlig måte å pitche evt. interesse på. Fremstår med ganske bøyde sosiale antenner når man graver i andres privatliv så tidlig. Anonymkode: 4a451...aba 8 1
Gjest Margo Skrevet 4. mai #20 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er virkelig ikke normalt. Like normalt som å spørre om «bodycount» som jeg har opplevd kun én gang. Møtte selvsagt ikke han mer, han er også fortsatt singel. Man merker hvilke menn som er seriøse ofte, se på bildene og les profilen. Gidder de ikke fylle ut hva de ser etter, jobb og skrive en ok tekst er det ingen vits i å gidde å bruke tiden på de. Det var en som skrev at jeg tok Tinder for seriøst, da ble han bare slettet. Anonymkode: 4571b...3da Jeg skjønner ikke hvorfor antall sexpartnere er et sårt tema..det handler jo bare om valg man har tatt. Og valgene man tar sier noe om hvem man er - og man er jo interessert i å vite hvem personen man potensielt skal ha et forhold med er? Ellers blir det jo temmelig overfladiske forhold. Det betyr ikke at man skal vite detaljer om tidigere partnere, det sier bare litt om verdisyn osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå