AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Jeg har sats i nærheten og vurderer å melde meg inn. Ulempen er at jeg er i ekstremt dårlig form og er overvektig, bmi er nå 29-30🙈 Er det noen gruppetimer for meg der? Eller vil jeg ikke kunne henge med? Jeg har tidligere trent på et såkalt døgnåpent senter, men der hadde de ingen gruppetimer og jeg greide ikke å holde motivasjonen oppe på egenhånd Anonymkode: b4c13...ef8 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai På Sats har de masse forskjellige gruppetimer. Ser folk i alle aldre og størrelser der, så ikke nøl med å melde deg inn! Jeg selv liker veldig godt dansetimer som zumba, men også styrke-og steptimer. Anonymkode: 7caee...912
punkyB Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai Gruppetimer er for alle ! Vil vel påstå at flertallet på gruppetimer er middels/dårlig trent (jeg er en av de) fordi der får man litt instruksjon og pushing. Det er jo ulike timer og noen er for de som er litt mer trent - type hiit/performance o.l. - timene står beskrevet Man kan selv styre intensiteten - enten ved å bruke lette vekter eller ta færre repitisjoner - så her må du bare prøve de fram. Min erfaring er jo at det er forskjell på instruktørene også - du må like måten de har timen så prøve deg litt fram Så her er det bare å hive seg med - du kan jo si fra til instruktøren om at du er litt utrent for tiden - så prøver du å finne deg et lite hjørne / stå helt bakerst. Lykke til ! 🙂
Fighter83 Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har sats i nærheten og vurderer å melde meg inn. Ulempen er at jeg er i ekstremt dårlig form og er overvektig, bmi er nå 29-30🙈 Er det noen gruppetimer for meg der? Eller vil jeg ikke kunne henge med? Jeg har tidligere trent på et såkalt døgnåpent senter, men der hadde de ingen gruppetimer og jeg greide ikke å holde motivasjonen oppe på egenhånd Anonymkode: b4c13...ef8 Sats er virkelig for alle typer som vil holde seg i form/komme seg i form. Alt fra unge på 11 år som er med foreldrene sine, tenåringer som bruker tiden etter skoletid til å henge med vennene sine på trening til pensjonister og uføre som ønsker å komme seg i form/holde på formen til de som ser mer ut som de er på vei til å skal ta en triatlon, konkurrere i diverse fitness, styrkeløft greier osv. Finne mye forskjellige folk der, anorektikere, kreftsyke, nyresyke, veldig overvektige, autister, folk med tics, adhd mm. Gruppetimene er veldig varierte. Anbefaller deg å ta en prøvetime også ta en prat med en PT på din gratis time etter at du melder deg inn. Tenker at det viktigste for deg er at du velger å melde deg inn et sted du faktisk kommer til å bruke. 1 1
Harlekin Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Det er for alle! Jeg ser alle mulige folk på timene jeg er med i, selv om det kanskje er overvekt av ynge jenter/kvinner. Jeg er selv 47 år. Ellers er det alle kroppstyper og både menn og kvinner. Du er der for å trene, og det er de andre også. Ikke tenk på at folk kommer til å følge med på deg, de er mest opptatt av seg selv
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Trener ikke på sats, det har de ikke her jeg bor. Men trener på et treningssenter i en større kjede med mye utvalg av gruppetimer. Gruppetimer er for absolutt alle, uansett alder og kroppsfasong. Jeg liker best å trene selv da, men de få timene jeg er på har det vært med folk i alle størrelser 😊 De fleste har en app eller nettside hvor det står litt mer om de forskjellige timene. Noen er for de litt mer trente og med høyere intensitet - er jo fortsatt åpen for at alle kan delta - men greit å være forberedt på at da er det ganske tøffe timer (gjerne typ crossfit timer og lignende). Ville startet med en dansetime, tabata eller bodypump. Lykke til 😊😊 Anonymkode: f9ef6...d94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå