AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Dersom betingelsene var Cuckold eller stag&Vixen i forholdet? Og hvorfor? Singel mann 51 ser etter dame som vil ha dette i forholdet. Dersom du ikke vil så trenger du ikke svare. Anonymkode: b1f11...819
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Da stemmer ikke overskriften din med HI om du kun vil ha svar fra de som vil. Anonymkode: 37533...541 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da stemmer ikke overskriften din med HI om du kun vil ha svar fra de som vil. Anonymkode: 37533...541 Det kan det... Anonymkode: b1f11...819
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai Ja, dersom andre ting klaffer. Jeg ville ikke blitt med på et opplegg der det var mange sexpartnere innblandet, men noen faste er gøy 😊 Anonymkode: 2f66d...a8c
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, dersom andre ting klaffer. Jeg ville ikke blitt med på et opplegg der det var mange sexpartnere innblandet, men noen faste er gøy 😊 Anonymkode: 2f66d...a8c Ts Ja, dårlig presisert, mener noen faste. Anonymkode: b1f11...819
Nikoletta Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai Nå visste jeg ikke helt hva dette gikk ut på så jeg måtte lese meg litt opp her, jeg er jo ikke en som bruker disse uttrykkene men jeg lærer noe nytt hver dag 🙂 For meg selv så tror jeg nok at jeg kunne hatt et slikt forhold med rett mann og med rette menn. Men om jeg har forstått dette riktig så er jeg litt mer tvilsom til det om det inneholder seksuell ydmykelse slik som cuckold ble beskrevet. Det tror jeg ikke jeg hadde vært komfortabel med. Nå har jeg aldri tidligere tenkt i disse baner altså, men som godt voksen kvinne så er jeg åpen for å undersøke om det er andre typer forhold jeg kunne hatt selv om jeg ikke har vært innom tanken tidligere 🙂
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Skrevet 4. mai Jeg har vært i et sånt forhold, og kunne fint gått inn i et igjen. Men med litt andre forutsetninger.. Det ble for mye at han likte å bli ydmyket som Cuckold, og måtte se på meg og andre menn uten å kunne / ville delta selv. Og til slutt ble han bare stusselig i mine øyne. Jeg følte meg på en måte som "sjefen" hans, og ikke en likeverdig partner. Jeg ønsker meg en likeverdig mann på alle plan. Kanskje heller litt mot den dominerende siden. Vi kan gjerne ha sex med andre sammen. Både menn og kvinner. Og jeg liker at han ser på. Men ydmyking og stusselighet er bare turn off. Jeg likte til slutt hverken han, eller personen jeg selv ble i det forholdet. Anonymkode: 6903f...95f
AnonymBruker Skrevet 4. mai #8 Skrevet 4. mai Nei. Hadde mistet respekten for en mann som ville dele meg på noen som helst måte. Eller involvere andre i sexlivet og forholdet vårt. Anonymkode: de32c...04a 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #9 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 4.5.2026 den 9.51): Jeg har vært i et sånt forhold, og kunne fint gått inn i et igjen. Men med litt andre forutsetninger.. Det ble for mye at han likte å bli ydmyket som Cuckold, og måtte se på meg og andre menn uten å kunne / ville delta selv. Og til slutt ble han bare stusselig i mine øyne. Jeg følte meg på en måte som "sjefen" hans, og ikke en likeverdig partner. Jeg ønsker meg en likeverdig mann på alle plan. Kanskje heller litt mot den dominerende siden. Vi kan gjerne ha sex med andre sammen. Både menn og kvinner. Og jeg liker at han ser på. Men ydmyking og stusselighet er bare turn off. Jeg likte til slutt hverken han, eller personen jeg selv ble i det forholdet. Anonymkode: 6903f...95f Så fint at du deler din erfaring, så det du beskriver som du kunne blitt med på er stag&vixen forhold. Det er mange som ikke har hørt om s&v, men er egentlig det samme som Cockold uten ydmykelse, som du beskriver ble feil hos deg. Fra page69.no : "I en stag/vixen-dynamikk får stagen tenning av at vixen har sex med andre. Dette skiller seg fra cuckolding ved at ydmykelse aldri er en del av pakken. Mange opplever at stag og vixen føles mer likestilt enn andre begreper fordi fokus ligger på felles stolthet og felles kontroll" Jeg personlig liker dette best, trodde jeg var i cockold forhold til jeg leste om og forstod hva s&v var. At forholdet tok slutt var helt andre årsaker enn det seksuelle. Men s&v var veldig turn-on i det seksuelle for begge, opphissende og gav mye begjær og spenning i den seksuelle delen av forholdet så det kunne jeg tenke meg å ta videre i nytt forhold om det lå til rette for det, men det avhenger av at ei fremtidig partner er åpen for det seksuelt også... Anonymkode: b1f11...819
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå