Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er skikkelig stusslig hvordan folk har gitt opp seg selv, null integritet å sitte og bla i mennesker som om de var tilbudsvisninger på en billigbutikk. Litt av et skue å gjemme seg bak en skjerm og håpe på at en algoritme skal fikse livet sitt, ye right

Men for all del, lykke til med å finne "den rette" mellom toalett selfies og fiskebilder. Det oser virkelig av høy kvalitet og personlig ryggrad.

Anonymkode: a5b4b...8ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil vel si at det er mer stusslig og usympatisk å sitte som anonym på et nettforum og dømme andre mennesker for noe så uskyldig som nettdating. 

Jeg får ikke akkurat inntrykk av at det å unngå nettdating er løsningen for å bli en raus og lykkelig person som har det godt med seg selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke nettdatet, men hva andre gjør får være opp til de. 

Anonymkode: 5e323...c8a

AnonymBruker
Skrevet

Så bare for at du har gitt opp så vil du at alle andre skal gjøre det samme? Nei takk. Er heller optimistisk og begir meg ut på nye bekjentskaper. Så vanskelig er det ikke.

Anonymkode: d9718...971

AnonymBruker
Skrevet

Som lesbisk er datingapper eneste mulighet for meg å finne kjæreste. Hvis jeg går ut på byen, så vil 95 % av kvinnene jeg møter på være heterofile. På datingapper kan jeg velge å kun se andre kvinner som også dater kvinner.

Anonymkode: f5685...692

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er skikkelig stusslig hvordan folk har gitt opp seg selv, null integritet å sitte og bla i mennesker som om de var tilbudsvisninger på en billigbutikk. Litt av et skue å gjemme seg bak en skjerm og håpe på at en algoritme skal fikse livet sitt, ye right

Men for all del, lykke til med å finne "den rette" mellom toalett selfies og fiskebilder. Det oser virkelig av høy kvalitet og personlig ryggrad.

Hvem pisset på din frokost idag?! 

Anonymkode: 7dc31...d78

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvem pisset på din frokost idag?! 

Anonymkode: 7dc31...d78

Lol

Anonymkode: 67998...5f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan man finner en partner er vel helt likegyldig. Vi blar oss igjennom mennesker vi treffer face to face også. Datingapper er bare litt mer effektivt når man skal sortere mellom alle preferansene en har. 

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg fant drømmemannen og vi blir snart samboere 🥰

Anonymkode: 54343...660

Skrevet

Det får du gjerne mene. Hvorfor skulle jeg bry meg om akkurat dette? Jeg har nemlig funnet min drømmemann på Tinder, og vi er i dag gift. Såeh. Deg om det, altså. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...