AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Jeg har vært I ett forhold over en tid nå. I begynnelsen synes jeg det var sexy at han var kontrollerende. Han hadde en godt betalt jobb , men inviterte aldri på kino, sosialt samvær med andre, alt skulle være billigst mulig. Jeg kom jo fra ett langt forhold. Så ikke disse røde flaggene, trodde det kom til å bli bedre etterhvert. Ikke ville han flytte sammen etter to år. Jeg prøvde å si fra mange ganger. Trodde en person over 50 var oppriktig klar for å få det til sammen med noen Han sa han hadde så stor respekt i jobben sin, at han var attraktiv og kunne få hvem han ville. Jeg var jo forelsket...men følte meg alltid som en prioritert som var den siste. Jeg orket ikke mer. Det røde flagget jeg burde tatt på alvor var at han hadde hatt en haug med kjærester men aldri tatt skrittet videre med noen av dem deriblant meg. Irriterende å kaste vekk tida mi synes jeg. Anonymkode: 6ce59...920 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Slik skygger da man unna med en gang! Ler meg nesten ihjel,ingen blir da vel forelsket i en som "tar kontroll" 🤣🤣🤣 Skjerpings!!! Farligste folka som er det. Men liker man narsisstiske erke psykopater er jo slike midt i blinken. Anonymkode: 05217...6ee 3 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har vært I ett forhold over en tid nå. I begynnelsen synes jeg det var sexy at han var kontrollerende. Han hadde en godt betalt jobb , men inviterte aldri på kino, sosialt samvær med andre, alt skulle være billigst mulig. Jeg kom jo fra ett langt forhold. Så ikke disse røde flaggene, trodde det kom til å bli bedre etterhvert. Ikke ville han flytte sammen etter to år. Jeg prøvde å si fra mange ganger. Trodde en person over 50 var oppriktig klar for å få det til sammen med noen Han sa han hadde så stor respekt i jobben sin, at han var attraktiv og kunne få hvem han ville. Jeg var jo forelsket...men følte meg alltid som en prioritert som var den siste. Jeg orket ikke mer. Det røde flagget jeg burde tatt på alvor var at han hadde hatt en haug med kjærester men aldri tatt skrittet videre med noen av dem deriblant meg. Irriterende å kaste vekk tida mi synes jeg. Anonymkode: 6ce59...920 Denne fyren hadde ikke mange røde flagg. Han er et rødt flagg, hele mannen, ildrød. Glødende rød. sånn som dette omtrent. Anonymkode: 0ef57...607 2 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai Det er vel prisen en må betale når en synes røde flagg er sexy Anonymkode: 4efd1...583
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai Prøv å snu fokuset ditt over på deg selv. Hva i deg gjør at du tiltrekkes slikt mønster? Hva i deg gjør at du fant deg i det, uten å sette sunne grenser/avslutte tidligere? Hvilken relasjon fra barndommen fikk deg til å føle at du måtte jobbe for å bli godkjent, valgt, elsket? Anonymkode: 815e6...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har vært I ett forhold over en tid nå. I begynnelsen synes jeg det var sexy at han var kontrollerende. Han hadde en godt betalt jobb , men inviterte aldri på kino, sosialt samvær med andre, alt skulle være billigst mulig. Jeg kom jo fra ett langt forhold. Så ikke disse røde flaggene, trodde det kom til å bli bedre etterhvert. Ikke ville han flytte sammen etter to år. Jeg prøvde å si fra mange ganger. Trodde en person over 50 var oppriktig klar for å få det til sammen med noen Han sa han hadde så stor respekt i jobben sin, at han var attraktiv og kunne få hvem han ville. Jeg var jo forelsket...men følte meg alltid som en prioritert som var den siste. Jeg orket ikke mer. Det røde flagget jeg burde tatt på alvor var at han hadde hatt en haug med kjærester men aldri tatt skrittet videre med noen av dem deriblant meg. Irriterende å kaste vekk tida mi synes jeg. Anonymkode: 6ce59...920 Jeg føler virkelig med deg … ser for meg en støvsuger-selger med masse parfyme fra 90-tallet kunne sagt noe sånt. Minner meg om da jeg avviste en fyr som omtrent bodde oppi en stor chips-skål, hvor han så vidt tittet frem med hodet fra den skålen med cheese doodles, og skriver til meg: DITT TAP !! Har hatt lyst til å si det selv par ganger også, bare fordi jeg har lyst til å ha litt lavmåls ego utbrudd 🙈🙈🙈 men det er altfor turn off så jeg sparer dem for det. Anonymkode: 53a75...3e9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå